خبرگزاری کار ایران

تولید بیش از ۱۰ کتاب توسط سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در سال ۱۴۰۲

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۷۲۴

معاون تبلیغات و روابط‌عمومی سازمان عقیدتی سیاسی فراجا از تدوین و تولید بیش از ۱۰ کتاب توسط این سازمان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار محمد بهرامی در مراسم رونمایی از کتب تدوین‌شده سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور و اختتامیه جشنواره شعر «عاشقان بی‌ادعا» گفت: «هفته انتظامی» را  به تمام همکاران تبریک عرض می‌کنم و یاد و نام شهدا به ویژه شهدای انتظامی را گرامی می‌دارم و به روح آنان درود و سلام می‌فرستم. خدا را شاکریم به خاطر همه نعمت‌های مادی و معنوی، از جمله نعمت انقلاب اسلامی. از خداوند می‌خواهم که همه ما را اولا قدردان و ثانیا سرباز و خادمی شایسته برای نظام مقدس ایران اسلامی قرار بدهد.

معاون تبلیغات و روابط‌عمومی سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در ادامه به سیر رشد و تعالی سازمان اشاره کرد و اظهار داشت: سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور با سرعت فزاینده‌ایی در حال رشد و تعالی است و به اثربخشی مطلوبی در اجرای برنامه‌های فرهنگی خود رسیده و ترویج ارزش‌های اسلامی را به عنوان یکی از برنامه‌های ویژه در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با برنامه‌ریزی دقیق و منظم، به تدوین و انتشار کتب، مقالات و منابع آموزشی می‌پردازد. این فعالیت‌ها به منظور تقویت دانش و درک عمیق افراد درباره ارزش‌ها، مبانی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است  که به تربیت نیروهای مؤثر و اثرگذار و انقلابی کمک می‌کند. علاوه بر آموزش، سازمان در حوزه رسانه و فضای مجازی و همچنین حوزه‌های تربیتی و بصیرتی خانواده‌ها نیز فعالیت‌ها و اقدامات اثربخشی را رقم زده است.

این مقام مسئول در سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای سردار رادان درباره دستاوردهای سازمان عقیدتی سیاسی تاکید داشتند که هرکس دستاوردها و اقدامات عقیدتی سیاسی را نبیند، مثل آن است که پشت به آفتاب کرده است‌.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه گفت: در سال ۱۴۰۲، بیش از ۱۰ کتاب در حوزه‌های مختلف توسط سازمان عقیدتی سیاسی فراجا تدوین و تولید شده است که از جمله آن کتاب‌ها می‌توان به مجموعه بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با قاریان و حافظان قرآن کریم، عاشقان بی‌ادعا، مهار تورم - رشد تولید، شاخص‌های انقلاب، کاربرد نظریه‌های ارتباط جمعی در رسانه‌های معاند، نقش سواد رسانه‌ای در برابر تروریسم رسانه‌ای، چشمه معرفت، تحلیلی بر جنگ نرم دشمن با ابزار بی‌حجابی، اصول و مبانی جهاد تبیین با تمرکز بر بیانیه گام دوم انقلاب و مروری بر زندگینامه شهدای روحانی انتظامی اشاره کرد. 

وی همچنین عنوان کرد: جشنواره شعر «عاشقان بی‌ادعا» که سومین جشنواره با موضوع شعر است، بعد از تجربه.های موفق جشنواره‌هایی همچون شعر تحریم بی‌اثر و شعر ولایی برگزار شده که در این دوره از جشنواره، تعداد ۷۴۴ اثر به دبیرخانه واصل شده است که در دو مرحله ارزیابی داوران، تعداد ۳۰ اثر برگزیده شده است و جوایزی به آنها اهدا خواهد شد.

معاون تبلیغات و روابط‌عمومی سازمان عقیدتی سیاسی فراجا ادامه داد: ما توانستیم با استفاده از ظرفیت فرهیختگان فرهنگی مجموعه انتظامی کشور به این مهم دست پیدا کنیم. اعتقاد بنده این است که ما افراد فرهیخته و نخبه فراوانی در مجموعه انتظامی داریم و آثار ارائه‌شده در جشنواره از سطح بالایی از حیث محتوا برخوردار است؛ از جمله این که جناب ناصحی که شعرشان در جشنواره حائز رتبه شد، در محضر حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) توفیق شعرخوانی را داشته‌اند.

براساس اعلام معاونت تبلیغات و روابط‌عمومی سازمان عقیدتی سیاسی فراجا، بهرامی در پایان گفت: از همه همکاران خودم در معاونت تبلیغات و روابط‌عمومی بابت تمام زحماتی که در این مدت برای به ثمر رسیدن جشنواره متحمل شدند، صمیمانه قدردانی می‌کنم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز