خبرگزاری کار ایران

آزادسازی بیش از ۱۴ هزار متر مربع اراضی ملی در مریوان

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۰۰۲

فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف یک فقره تصرف اراضی ملی به مساحت ۱۴ هزار و ۴۴۷ متر مربع به ارزش ۷۹ میلیارد ریال در شهرستان مریوان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار علی آزادی در تشریح جزئیات این خبر گفت: با اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی در شهرستان مریوان، فردی که اقدام به تصرف اراضی ملی در یکی از روستاهای حاشیه شهر کرده بود شناسایی شد. 

وی افزود: با هماهنگی مراجع قضایی و دعوت از کارشناس اداره منابع طبیعی، ماموران به محل مورد نظر مراجعه کردند و با استفاده از نقشه‌برداری و نظریه کارشناسی دادگستری مشخص شد ۱۴ هزار و ۴۴۷ متر مربع از اراضی ملی مورد تصرف غیرقانونی قرار گرفته است. 

فرمانده انتظامی کردستان ادامه داد: ارزش زمین رفع تصرف‌شده برابر اعلام نظر کارشناسان ۷۹ میلیارد ریال برآورد شده است که در این راستا متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد. 

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، آزادی با تاکید بر این که حفظ و حراست از بیت‌المال و اراضی ملی از اولویت‌های ماموریتی پلیس است، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه اخباری در حوزه قاچاق کالا، سرقت، زمین‌خواری و ... با شماره‌گیری سامانه ۱۱۰، پلیس را در اجرای ماموریت‌های خود یاری کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز