خبرگزاری کار ایران

آزادسازی ۱۰ هزار متر اراضی کشاورزی به ارزش ۵۰ میلیارد تومان در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۰۰۲

فرمانده انتظامی استان مازندران از آزادسازی ۱۰ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی به ارزش ۵۰ میلیارد تومان در شهرستان عباس‌آباد خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری شهر، سردار حسن مفخمی شهرستانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر محصور نمودن غیرقانونی و شروع به ساخت‌وساز در بخش قابل توجهی از زمین‌های کشاورزی در مناطق روستایی شهرستان عباس‌آباد، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت. 

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی و انتظامی شهرستان عباس آباد پس از هماهنگی قضایی و حضور نمایندگان از اداره جهاد کشاورزی استان مازندران نسبت به آزادسازی زمین‌های مذکور به متراژ ۱۰ هزار مترمربع در اراضی کشاورزی به صورت غیر قانونی تغییرکاربری داده شد، اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان این که در این عملیات تمام اراضی که تغییر کاربری داده شده بود، رهاسازی و به سازمان جهاد کشاورزی استان تحویل شد، تصریح کرد: ارزش زمین رهاسازی‌شده برابر نظر کارشناسان ۵۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است. 

مفخمی با بیان این که در این رابطه یک متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، اظهار داشت: حفظ بیت‌المال و اراضی ملی از دست متصرفین و سودجویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و با متخلفان و متصرفان اراضی ملی برابر قانون و با قاطعیت برخورد می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز