خبرگزاری کار ایران

سردار شریف:‌

سپاه و بسیج تا اطفای کامل آتش در جنگل‌های مریوان در منطقه حضور دارند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۲۰۴۴

سخنگوی سپاه با اشاره به موفقیت عملیات اطفای آتش جنگل‌های مریوان در عصر امروز (شنبه) گفت: بالگردها و نیروهای سپاه و بسیج تا تثبیت وضعیت و اطمینان از اطفای قطعی آتش در منطقه حضور خواهند داشت.

به گزارش ایلنا، در پی مهار و اطفای آتش‌سوزی جنگل‌های مریوان که عصر امروز با تلاش سازمان‌ها و مشارکت نیروهای بسیجی و مردمی انجام پذیرفت، سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه گفت: بحمدالله با تلاش مجاهدانه و شجاعانه جنگل‌بانان، آتش‌نشانان، پاسداران و نیروهای هلال احمر، بسیج و مردم منطقه و راهبری مقامات و مسئولین استانی و محلی، آتش سوزی گسترده در جنگل‌های مریوان مهار و عصر امروز شنبه عملیات اطفاء آتش با موفقیت به اتمام رسید.

وی ادامه داد: نیروهای بسیجی و پاسداران از همان ساعات اولیه بروز حادثه به منطقه اعزام و طی روزهای اخیر در کنار سایر نیروها به انجام عملیات مهار آتش مشغول شدند.

سخنگوی سپاه پاسداران تصریح کرد: به‌علت گسترش آتش و دشواری‌های عملیات اطفاء زمینی، تعداد ۲ فروند بالگرد نیروهای زمینی و هوافضای سپاه پاسداران به منطقه اعزام شده و به پشتیبانی عملیات از آسمان و تسریع فرایند مهار و اطفاء آتش در جنگل پرداختند.

شریف در پایان بر حضور پاسداران و بسیجیان و بالگردهای سپاه تا تثبیت وضعیت و اطمینان کامل از مهار آتش جنگل‌های مریوان در منطقه، تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز