خبرگزاری کار ایران

کمک ۸.۲ میلیارد ریالی خیّران هلال احمر به دانش‌آموزان نیازمند آذربایجان‌غربی

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۵۱۱

سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: خیّران و امدادگران مرتبط با این نهاد در قالب طرح ارمغان مهر، هشت میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به کودکان کم برخوردار استان کمک کردند تا این دانش آموزان نیز بتوانند شروع سال تحصیلی خوبی در مدرسه داشته باشند. 

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر ؛ حمید محبوبی با تاکید بر لزوم همکاری همه‌جانبه در کمک به نیازمندان اظهار کرد: این مبلغ در قالب اقلام آموزشی، البسه، بهداشتی و غذایی به دست دانش آموزان نیازمند و کم برخوردار رسید. 

وی افزود: ارمغان مهر یکی از زیباترین برنامه‌های اجرایی جمعیت هلال احمر است که در آن همه در کنار هم سراغ دانش آموزان کم برخوردار می‌روند تا آن‌ها نیز تجربه خوبی از آغاز سال تحصیلی داشته باشند. 

سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با بیان اینکه این مشارکت حاصل همراهی حدود ۱۵۰ داوطلب هلال احمری بوده است، ادامه داد: در قالب این طرح، بیشترین مشارکت از شهرستان سردشت با مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال، اشنویه با یک میلیارد و ۹۳۰ میلیون ریال و ماکو با ۸۰۰ میلیون ریال جمع آوری شد. 

مجبوبی اضافه کرد: حدود یک هزار دانش آموز در این طرح بسته کمک آموزشی، بهداشتی و غذایی دریافت کردند. 

گفتنی است؛ طرح ارمغان مهر به مناسبت آغاز سال تحصیلی و با هدف تهیه بسته‌های نوشت‌افزار ویژه دانش آموزان نیازمند به صورت همزمان در سراسر کشور اجرا می‌شود؛ حمایت از سلامت دانش‌آموزان مناطق محروم، بهره‌گیری از تخصص داوطلبان، ایجاد حس مشارکت و نوع‌دوستی در داوطلبان و ایجاد نشاط و انگیزه در جامعه هدف، سه نشانه مهم این طرح ملی را شامل می‌شود. 

در این طرح عام المنفعه، داوطلبان جمعیت هلال احمر پس از تهیه بسته‌های نوشت افزار، این بسته‌ها را بین دانش آموزان مناطق کم برخوردار توزیع می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز