خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تهران تاکید کرد:

کاهش هزینه‌های غیرضرور و کسب درآمدهای پایدار جزو مهمترین اولویت‌های شهرداری است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۶۹۲

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با تاکید بر این که تمرکز مدیریت شهری بر انضباط مالی و بهبود فرآیندهای مالی است، گفت: کسب درآمدهای پایدار و کاهش هزینه‌های غیرضرور جزو مهمترین اولویت‌های معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران است.

به گزارش ایلنا، لطف‌الله فروزنده در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت نخبگان در مدیریت شهری گفت: استفاده از ظرفیت نخبگان باید در دستور کار تمام بخش‌های مدیریت شهری قرار گیرد.

وی با بیان این که موفقیت شهری در گرو کار تیمی و استفاده از خرد جمعی است، افزود: در مجموعه بزرگ شهرداری کار سیستمی از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است؛ در عین حالی که می‌خواهیم در راستای تسریع و بهبود هرچه بیشتر اهداف مدیریت شهری گام برداریم، از قفل کردن امور نیز باید بپرهیزیم، زیرا بزرگترین هدف ما کسب رضایتمندی شهروندان پایتخت است.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران ضمن تاکید بر اهمیت اداره‌کل امور مجامع و حسابرسی در بهینه‌سازی هزینه‌ها گفت: هم‌اکنون عملکرد امور مجامع و حسابرسی، بیانگر میزان تحقق و دستیابی مدیریت شهری به ماموریت‌ها، سیاست‌ها، تدابیر و رویکردهای شهردار تهران، است.

وی همچنین با اشاره به همراهی و همدلی پرسنل در اجرای اهداف مدیریت شهری ادامه داد: امیدوارم با همفکری و همراهی پرسنل خدوم شهرداری تهران، در راستای خدمت‌رسانی بیش از پیش به شهروندان گام برداریم.

براساس اعلام روابط‌عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات و خدمات «ابراهیم باقی»، مدیرکل پیشین امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران، «سید مهدی هاشمی فیض‌آبادی» به عنوان سرپرست این اداره‌کل منصوب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز