خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته شفافیت شورای شهر تهران اعلام کرد:

تکالیف ۵گانه معاونت مالی در تحقق شهرداری غیرحضوری

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۹۲۷

رئیس کمیته شفافیت و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که تحقق شهرداری غیرحضوری به صورت جدی دنبال می‌شود، گفت: موارد و مصادیق این امر در معاونت مالی و اقتصاد شهری مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد مشکلات و موانع در اجرای بندهای هوشمندسازی مرتفع شود.

به گزارش ایلنا، جلسه کمیته شفافیت و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر تهران با موضوع  هوشمندسازی و غیرحضوری‌کردن خدمات حوزه مالی شهرداری و با حضور احمد صادقی، رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند، لطف‌الله فروزنده، معاون مالی و اقتصاد شهری و مدیران کل این معاونت، به همراه سعید جهانی، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و نماینده مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران برگزار شد.

احمد صادقی در این جلسه گفت: یکی از ویژگی‌های حوزه مالی این است که تمامی حوزه‌های ماموریتی با آن مرتبط هستند و لذا تحقق اهداف هوشمندسازی در این حوزه کمک شایانی به تحقق شهرداری غیرحضوری خواهد کرد. 

وی افزود: برگزاری این جلسات برای آن است که بتوانیم به یک فهم مشترک از موضوع شهرداری غیرحضوری برسیم و در این راه هماهنگی‌های مورد نیاز انجام شود. 

رئیس کمیته شفافیت و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر تهران در این جلسه پس از استماع گزارش حاضرین در خصوص اقدامات صورت‌گرفته و برنامه‌های در دست اقدام، با اشاره به تکالیف معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: مقرر است معاونت مالی با همکاری و تعامل مستمر با مرکز تحول و نوسازی اداری و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات ظرف مدت دو هفته، گزارشی از وضعیت فعلی راه‌اندازی سامانه صورت‌وضعیت، به تفکیک واحدهای اجرایی که این سامانه در آنها راه‌اندازی شده است و فرآیندهای حوزه صورت‌وضعیت که در حال حاضر از طریق سامانه انجام می‌شود، به کمیته شفافیت و شهر هوشمند ارسال کند. 

صادقی ادامه داد: معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران همچنین باید برنامه زمان‌بندی راه‌اندازی کامل سامانه صورت‌وضعیت و تمام الکترونیکی شدن فرآیندهای مربوطه از جمله الکترونیکی شدن کلیه اسناد و امضاها و حذف اسناد فیزیکی را به تفکیک واحدهای اجرایی موضوع این سامانه ارائه کند.

رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: معاونت مالی می‌بایست برنامه زمان‌بندی ارائه الکترونیکی خدمات سیزده‌گانه از جمله برگزاری الکترونیکی معاملات شهرداری تهران، صدور چک الکترونیک، بررسی و تایید اسناد مالی، بررسی و تایید صورت‌وضعیت‌های پیمانکاری، امضای الکترونیک، فروش اینترنتی فروشگاه‌های وابسته به شهرداری و ... روی درگاه واحد شهروندی را به کمیته شفافیت و شهر هوشمند ارسال کند. 

وی در پایان گفت: این معاونت همچنین باید برنامه زمان‌بندی تمام الکترونیکی شدن فرآیندهای انجام معاملات و حذف اسناد فیزیکی را به تفکیک واحدهای اجرایی به کمیته شفافیت و شهر هوشمند ارسال کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز