خبرگزاری کار ایران

وزارت ورزش و جوانان به مناسب روز جهانی و هفته سلامت روان پیامی صادر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۵۹۰

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی و هفته سلامت روان پیامی صادر کرد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، متن پیام حجت الاسلام مهدی متقی فر به شرح زیر است: 

«فرارسیدن (۱۰ اکتبر) روز جهانی سلامت روان و آغاز هفته سلامت روان که از ۱۸ تا ۲۴ مهرماه سال ۱۴۰۲ با شعار «سلامت روان مسئولیت فردی و اجتماعی همه ماست» نامگذاری شده است را به جامعه روانشناسان و مشاوران کشور بخصوص مدیران، روانشناسان و مشاوران مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده تبریک عرض می‌نمایم. 

این هفته از روز سه شنبه ۱۸ مهر با عنوان «تاثیر متقابل افکار و احساسات در سلامت روان» آغاز شده است، دومین روز از این هفته چهارشنبه ۱۹ مهر تحت عنوان «خود مراقبتی و تاثیر آن بر سلامت روان» و سومین روز آن پنج شنبه ۲۰ مهر با عنوان «خود مراقبتی و تاثیر آن بر سلامت روان» گرامی داشته می‌شود. 

چهارمین و پنجمین روز این هفته نیز جمعه و شنبه ۲۱ و ۲۲ مهر با عناوین «تاثیر حمایت و ارتباطات اجتماعی سالم بر سلامت روان» و «نقش امید در سلامت روان» نامگذاری شده است. 

همچنین روزهای پایانی هفته سلامت روان مصادف با یکشنبه و دوشنبه ۲۳ و ۲۴ مهرماه با تاکید بر «سبک زندگی سالم جایگزین مصرف مواد الکل و دخانیات» و «حل مسأله راهبردی برای تاب آوری بیشتر» نامگذاری شده است. 

لازم به ذکر است با توجه به اینکه وزارت ورزش و جوانان متولی صدور مجوز مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده است با استفاده از ظرفیت مراکز تحت پوشش این وزارت برنامه‌های متنوعی را در سراسر کشور در این هفته برگزار می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز