خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور پایتخت خبر داد:

راه‌اندازی نرم‌افزار جامع اطلاع‌رسانی ترافیکی تهران تا ۲ ماه آینده

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۲۷۱

رئیس پلیس راهور پایتخت از راه‌اندازی مرکز جامع اطلاع‌رسانی ترافیکی تهران در قالب یک نرم‌افزار کاربردی خبر داد و گفت: از طریق این نرم‌افزار که تا دو ماه آینده فعال می‌شود، آخرین وضعیت ترافیکی و اتفاقات سطح شهر برای آگاهی شهروندان و رانندگان اطلاع‌رسانی می‌شود.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور با اشاره به راه‌اندازی مرکز جامع اطلاعات‌رسانی ترافیکی تهران افزود: یکی از برنامه‌هایی که در ادامه فعالیت‌ها و اقدامات خود در پلیس راهور تهران بزرگ برای شهروندان تهرانی درنظر داریم، راه‌اندازی مرکزی به نام «مرکز جامع اطلاعات رسانی ترافیکی» است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: با این اپلیکیشن ترافیک شهر تهران را به صورت بر خط به شهروندان پایتخت نمایش می‌دهیم تا مردم بتوانند نقاطی که دارای ترافیک هست را مشاهده کنند و از وقوع تصادفات احتمالی نیز مطلع شوند.

موسوی‌پور اظهار داشت: با توجه به فعالیت «مرکز جامع اطلاعات رسانی ترافیکی» شهروندان می‌توانند در معابری که حادثه‌لی اتفاق می‌افتد و یا طرح یا محدودیتی ایجاد می‌شود، موضوع را به صورت آنلاین مشاهده کنند.

وی با بیان این که رانندگان و شهروندان با نصب این اپلیکشین در تلفن هوشمند خود می‌توانند آخرین وضعیت ترافیکی شهر تهران را در لحظه ببینند، گفت: ما در این سامانه لحظه به لحظه وضعیت ترافیکی شهر تهران را اطلاع رسانی می‌کنیم.

این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: اگر هر اتفاق یا تصادفی رخ دهد، این موارد بلافاصله به‌منظور اطلاع هرچه بهتر و بیشتر شهروندان و رانندگان در مرکز جامع ترافیکی اطلاع‌رسانی می‌شود.

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، موسوی‌پور در پایان گفت: مقدمات اجرای این طرح و راه‌اندازی آزمایشی آن فراهم شده است و نهایتا تا دو ماه دیگر شاهد فعال شدن نرم‌افزار کاربردی مربوطه خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز