خبرگزاری کار ایران

سردار کمالی خبر داد:

برگزاری نخستین دوره مسابقات مهارتی سربازان در نیمه دوم ۱۴۰۲

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۸۰۹

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از برگزاری نخستین دوره مسابقات مهارتی سربازان در نیمه دوم ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار موسی کمالی، مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی سربازان در تشریح جزئیات این خبر گفت: بعد از گذشت ۶ سال از ورود نیروهای مسلح به موضوع مهارت‌آموزی سربازان وظیفه و کمک به اشتغال جوانان سرباز و آموزش بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از جوانان سرباز کشور، در نظر است نخستین دوره مسابقات مهارتی بین سربازان وظیفه نیروهای مسلح برگزار شود. 

وی افزود: این مسابقات در بین تمامی سربازان وظیفه ماهر سراسر کشور در ۴ سطح شهرستان، استان، سازمان (ارتش، سپاه، فراجا و وزارت دفاع) و سراسری برگزار می‌شود و همه یگان‌های نیروهای مسلح و سربازان ماهر در آن مشارکت می‌کنند. 

کمالی با بیان این که ارتقای کیفیت آموزش‌های مهارتی، شناسایی نخبگان و استعدادهای برتر  مهارت‌آموخته و ترویج و توسعه فرهنگ مهارت‌آموزی  از جمله اهداف برگزاری این مسابقات است، خاطرنشان کرد: نخستین دوره مسابقات مهارتی سربازان در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد و ضوابط اجرایی آن نیز در مهرماه ابلاغ می‌شود. 

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیورهای مسلح ادامه داد: بعد از هماهنگی‌های لازم و توجیه مسئولان، مسابقات از آبان‌ماه به طور رسمی از سطح شهرستان آغاز خواهد شد. این مسابقات با مشارکت نیروهای مسلح، قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور برگزار می‌شود. 

وی در پایان گفت: مسابقات مهارتی سربازان در ۱۴ رشته همچون تعمیر خودرو، جوشکاری، عکاسی، فیلمبرداری، تعمیر تلفن، تعمیر آبگرمکن و پکیج، کولر گازی، آرایشگری، نانوایی، آشپزی، تیراندازی، امداد و نجات و ... برگزار خواهد شد و به برگزیدگان، مرخصی تشویقی، جوایز نقدی، امکان انتخاب محل خدمت و ... اعطا می‌شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز