خبرگزاری کار ایران

سردار کمالی خبر داد:

بازدید از یگان‌های نیروهای مسلح زنجان در ششمین سفر استانی تیم ارزیاب قرارگاه مهارت‌آموزی سربازان

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۶۹۷

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه از انجام ارزیابی و بازدید از یگان‌های نیروهای مسلح زنجان در ششمین سفر استانی تیم ارزیاب قرارگاه مهارت‌آموزی سربازان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سرباز ماهر، سردار موسی کمالی، مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح اظهار کرد: عصر روز گذشته ۲۶ مرداد ماه نشست تیم ارزیاب قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی با مدیرکل و معاونین فنی و حرفه‌ای استان زنجان برگزار شد.

وی با بیان این که در این نشست از همکاری مدیران این سازمان با نیروهای مسلح تقدیر شد، افزود: ششمین دور سفر استانی تیم ارزیاب قرارگاه به ریاست سردار زادکمند، فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در ۲۶ مردادماه به پایان رسید.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح بیان کرد: در این سفر، یگان‌های نیروهای مسلح مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفتند و نشست استانی با شرکت فرماندهان و مدیران یگان‌های نیروهای مسلح و دستگاه‌های کشوری برگزار و از عملکرد فرماندهان و مدیران موفق تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز