خبرگزاری کار ایران

صبح امروز در ساختمان امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران صورت گرفت؛

امضای تفاهم نامه همکاری سازمان آتش نشانی تهران و اداره کل آموزش شهروندی شهرداری تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۶۳۱

تفاهم نامه همکاری سازمان آتش نشانی تهران و اداره کل آموزش شهروندی شهرداری تهران در ساختمان معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران امضا شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری 125، مراسم امضای تفاهم نامه همکاری دو جانبه سازمان آتش نشانی تهران و اداره کل آموزش شهروندی شهرداری تهران صبح امروز به میزبانی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و با حضور دکتر محمد امین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، دکتر قدرت اله محمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران، مهندس مهدی امیری مدیر کل آموزش شهروندی شهرداری تهران، مهندس جلال ملکی معاون اجتماعی و فرهنگی سازمان آتش نشانی تهران به همراه تنی چند از مدیران معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و مدیران سازمان آتش نشانی تهران برگزار شد.

محمد امین توکلی زاده: با اندکی دانش می توان از بروز بسیاری حوادث جلوگیری کرد

در ابتدای این مراسم دکتر محمد امین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ضمن خیر مقدم به حضار، از تلاش های آتش نشانان و مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران طی سالیان گذشته جهت خدمت رسانی به شهروندان تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه گفت: بسیاری از بحران ها که امروزه با آن ها سر و کار داریم با اندکی دانش شهروندان و آموزش به ایشان قابل پیشگیری است یا می توان بروز آن ها را به حداقل رساند.

قدرت اله محمدی: جای خالی آموزش اصول ایمنی و آتش نشانی در شبکه های مجازی و رسانه ها حس می شود

دکتر قدرت اله محمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران در ادامه این مراسم ضمن قدردانی از همکاری های معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با سازمان آتش نشانی تهران گفت: در آستانه 7 مهر(روز آتش نشان) قرار داریم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان، این روز بزرگ را به 5300 نفر همکارانم در سازمان آتش نشانی تهران که برای حفظ جان و مال شهروندان خود را به آب و آتش می زنند، تبریک می گویم.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز این افتخار را داشتیم تا در ایام اربعین حسینی خادم زائران حضرت اباعبداله الحسین(ع) باشیم، افزود: در سازمان آتش نشانی تهران با نابسامانی هایی نظیر تراکم جمعیت شهری، بافت فرسوده شهر تهران، ترافیک سنگین و... دست و پنجه نرم می کنیم و آتش نشانان در طول شبانه روز در محل 450 حادثه به شهروندان امداد رسانی می کنند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران تصریح کرد: جای خالی آموزش اصول ایمنی و آتش نشانی در شبکه های مجازی و رسانه ها خالی است در حالی که با ارتقای سطح فرهنگ ایمنی در بین شهروندان می توان از بروز حوادث و خسارات جلوگیری کرد.

گفتنی است؛ در ادامه این مراسم، تفاهم نامه همکاری دو جانبه جهت ارتقای سطح فرهنگ ایمنی شهروندان بین سازمان آتش نشانی تهران و اداره کل آموزش شهروندی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران امضا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز