خبرگزاری کار ایران

اولین جلسه شورای تخصصی شبکه ملی محیط زیست تشکل‌ها و سمن‌های جوانان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۱۷۸

اولین جلسه شورای تخصصی شبکه ملی محیط زیست تشکل‌ها و سمن‌های جوانان با حضور سرپرست اداره کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان برگزار شد.

گزارش ایلنا از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، اولین جلسه شورای تخصصی شبکه محیط زیست تشکل‌ها و سمن‌های جوانان با حضور علی پارسانیا سرپرست اداره کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان، اساتید دانشگاه و فعالین این حوزه تخصصی در ساختمان جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. 

این شورا وظیفه نظارت بر عملکرد شبکه ملی محیط زیست تشکل‌ها و سمن‌های جوانان را دارد و اعضای آن از نمایندگان متخصص از دستگاه‌های متولی موضوع شبکه و همچنین اساتید دانشگاه، فعالین اجتماعی و افراد صاحب نظر در حوزه تخصصی شبکه تشکیل شده است. 

این شورا علاوه بر اینکه وظیفه نظارت بر عملکرد شبکه ملی محیط زیست تشکل‌ها و سمن‌های جوانان را دارد می‌بایست به تعیین ماموریت‌های کلان، هدایت، راهبری و پیشبرد اهداف این شبکه نیز بپردازد. 

گفتنی است شبکه ملی محیط زیست یکی از ۱۴ شبکه ملی تخصصی تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد جوانان است که توسط اداره کل مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه جوانان جهت هم افزایی و ارتقای کیفیت فعالیت‌های سمن‌های جوانان راه اندازی شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز