خبرگزاری کار ایران

مدیرکل‌ مشارکت‌های اجتماعی جوانان خبر داد:

ساماندهی سمن های جوانان در ۶ حوزه

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۹۳

همکاری‌های دوجانبه‌ای را با بنیاد حزب و نشر آثار امام(ره)، محیط زیست، شهرداری و وزارت بهداشت برای بسترسازی و فراهم نمودن فضای مناسب تعامل و ارتباط سمن‌ها با دستگاه‌های تخصصی آغاز کرده‌ایم

ایلنا: مدیرکل‌ مشارکت‌های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: سمن‌های تخصصی حوزه جوانان در ۶ حوزه ساناندهی شده‌اند

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ " محسن زارعی "، مدیرکل‌ مشارکت‌های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: سازمان‌های مردم نهاد جوانان در موضوعات و حوزه‌های مختلف به فعالیت‌ می‌پردازند. وبا توجه به فعالیت دستگاه‌های تخصصی در کشور، وظیفه ما ایجاد بسترهای مناسب برای تعامل این سمن‌ها با دستگاه‌های تخصصی مرتبط است.


زارعی افزود: تشکل‌ها ی بسیاری با موضوعات مختلف به صورت تخصصی در حوزه جوانان فعالیت می‌کنند. که موضوع این فعالیت‌ها بسیار متنوع است؛ بنا بر این به واسطه این تنوع، سمن‌ها باید با دستگاه‌های تخصصی خود ارتباط برقرار کنند.


وی ادامه داد: در این راستا همکاری‌های دوجانبه‌ای را با بنیاد حزب و نشر آثار امام(ره)، محیط زیست، شهرداری و وزارت بهداشت برای بسترسازی و فراهم نمودن فضای مناسب تعامل و ارتباط سمن‌ها با دستگاه‌های تخصصی آغاز کرده‌ایم.
مدیرکل‌ مشارکت‌های اجتماعی جوانان گفت: سمن‌های تخصصی در شش حوزه ساماندهی شده‌اند و بنا داریم با هرکدام از دستگاه‌ها بصورت تخصصی در این زمینه تفاهم‌نامه داشته ‌باشیم.

زارعی با اشاره به برگزاری دوره‌های توانمندسازی سمن‌ها ی تخصصی افزود: اکنون نیز دوره توانمندسازی سمن‌های ادبی را در دستور کار داریم که مرجع آن انجمن شعر و جوان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز