خبرگزاری کار ایران

برگزاری چهل و یکمین جلسه بررسی روند اجرای «طرح کاشت یک میلیارد درخت»

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۹۰۰

در جلسه‌ای با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری، میزان پیشرفت طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در ایران، وضعیت نهالستان‌های کشور، مقدار نهال‌های تولیدی و محدودیت‌ها و منابع موجود برای اجرای این طرح مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، چهل و یکمین جلسه بررسی روند اجرای «طرح کاشت یک میلیارد درخت در ایران» با حضور عباسعلی نوبخت، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و با برقراری ارتباط ویدئوکنفرانسی با مدیران کل منابع طبیعی استان‌ها برگزار شد.

در این جلسه، مدیران استان‌ها گزارشاتی از اقدامات انجام‌شده برای اجرای این طرح و مشکلات موجود ارائه دادند. 

طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در ایران طی چهار سال با هدف بهبود و اصلاح موقعیت جغرافیایی خشک و نیمه‌خشک کشور و با توجه به وجود اکوسیستم‌های شکننده و حساس و همچنین پوشش محدود جنگلی ایران، از ابتدای سال ۱۴۰۲ در دستور کار سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور قرار گرفته است.

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، این طرح با حمایت دولت و با پشتیبانی وزارت جهاد کشاورزی و مشارکت گسترده بخش خصوصی، تشکل‌های مردم‌نهاد و دوستداران و علاقه‌مندان به سرسبزی طبیعت ایران تا پایان سال ۱۴۰۵ اجرا خواهد شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز