خبرگزاری کار ایران

بازدید قائم مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل از دانشگاه هنر اسلامی تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۲۱۸

قائم‌مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل و رئیس مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم از دانشگاه هنر اسلامی تبریز بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی وزارت علوم، «وحید حدادی اصل» قائم‌مقام وزیر در امور بین‌الملل و رئیس مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم در بازدیدی یک روزه از مجموعه دانشگاه هنر اسلامی تبریز، با تمجید از رویکرد این دانشگاه در ایجاد تعامل و گسترش روابط بین‌المللی با سایر دانشگاه‌ها و نهادهای معتبر علمی، خواستار تداوم هرچه بیشتر این ظرفیت شدند. 

وی در بازدید از آثار فاخر هنری موجود در موزۀ هنرهای معاصر اسلامی مستقر در پردیس اصلی دانشگاه که طی چهار دوره از برگزاری جشنواره بین‌المللی خلاقیت و نوآوری تبریز در هنرهای اسلامی و صنایع دستی (ارسیکا) جمع‌آوری و خریداری شده است را به عنوان برگ زرینی از ایجاد تعامل و گسترش روابط بین‌المللی قلمداد کردند. 

سجاد پاکزاد، سرپرست دانشگاه نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حضور قائم مقام وزیر و میهمانان در دانشگاه هنر اسلامی تبریز، به استفاده بهینه از ظرفیت‌های دانشگاه هنر اسلامی تبریز در دیپلماسی علمی تاکید کردند و خاطرنشان کردند: هنر یکی از تاثیرگذارترین روش‌ها جهت انتشار فرهنگ تمدن ایرانی-اسلامی در جوامع بین‌المللی می‌تواند باشد که این دانشگاه همواره در این زمینه پیشرو بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز