خبرگزاری کار ایران

تعیین نرخ کرایه سرویس مدارس در جلسه فردای شورای شهر تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۲۹۹

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در تشریح دستور جلسه فردای صحن علنی شورا از بررسی یک طرح، دو لایحه ارسالی از سوی شهردار تهران، نامگذاری‌های جدید معابر پایتخت و تعیین تکلیف برخی پلاک‌های ثبتی از حیث باغ بودن یا نبودن خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورا با اشاره به برگزاری یکصد و هفتاد و سومین جلسه از ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران از ساعت ۸ تا ۱۱ فردا یکشنبه ۵ شهریورماه ۱۴۰۲ گفت: در جلسه فردا ادامه بررسی طرح مصوبه تعرفه‌های اصلاحی بهره‌برداری از اماکن ورزشی متعلق به شهرداری تهران و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه آن در دستور نخست صحن قرار دارد تا در این خصوص تصمیم‌گیری و اصلاحیه‌های لازم تصویب شود. 

وی در تشریح دستور دوم جلسه فردای شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید، مقرر شد تا «نرخ کرایه و بهای خدمات سرویس مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲» در جلسه آتی شورا تعیین و به تصویب برسد. 

سخنگوی شورای شهر تهران در ادامه یاد آور شد: موضوع «تعیین حد نصاب ترک تشریفات معاملات در شهرداری تهران برای سال ۱۴۰۲» فردا به عنوان دستور سوم صحن مورد بررسی قرار خواهد گرفت. ضمن آن که در این خصوص کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر نیز گزارشی قرائت خواهد کرد. به علاوه، بررسی بیست و چهارمین صورت‌جلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران نیز از دیگر دستورات صحن شورا در جلسه فردا خواهد بود. 

براساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران، نادعلی در پایان خاطرنشان کرد: ۱۸ پلاک ثبتی نیز از حیث باغ یا غیر باغ بودن در صحن جلسه یکصد و هفتاد و سوم شورای اسلامی شهر تهران تعیین تکلیف خواهند شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز