خبرگزاری کار ایران

بررسی نرخ کرایه سرویس مدارس در کمیسیون بودجه شورای شهر تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۶۴۴

لایحه «تعیین نرخ کرایه و بهای خدمات سرویس مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳» در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران، جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با حضور محمد آخوندی، رئیس کمیسیون، مجید باقری، معاون برنامه‌ریزی شهرداری تهران، مهدی وحدت‌کار، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی، دبیران کمیسیون‌های عمران و حمل‌ونقل‌ و برنامه و بودجه و سایر مدیران شهری برگزار شد.

در این جلسه لایحه «تعیین نرخ کرایه و بهای خدمات سرویس مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳» مورد بررسی اعضای حاضر در جلسه کمیسیون قرار گرفت و در ابتدا سازمان تاکسیرانی گزارشی از جزئیات لایحه را ارائه کرد.

بر اساس گزارش سازمان تاکسیرانی، اعداد پیشنهادی برای کرایه سرویس مدارس، در کارگروهی متشکل از نمایندگان سازمان تاکسیرانی، آموزش و پرورش و انجمن اولیا و مربیان مصوب شده است. نهایتا مقرر شد افزایش نرخ کرایه سرویس مدارس براساس نرخ تورم باشد.

همچنین در این جلسه بر لزوم دقت کافی برای ارائه خدمت در بخش سرویس مدارس استثنایی و برنامه‌ریزی به‌منظور رفع کمبودها تأکید شد.

در ادامه جلسه، لایحه «تعیین حد نصاب ترک تشریفات معاملات در شهرداری تهران برای سال ۱۴۰۲» مورد بررسی کمیسیون برنامه و بودجه قرار گرفت. 

گفتنی است، الزام به ارائه این لایحه توسط شهرداری تهران براساس بخشنامه وزارت کشور صورت گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز