خبرگزاری کار ایران

سلاجقه:

۱۰۰ خودروی جدید به تجهیزات سازمان محیط‌زیست اضافه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۸۶۷

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: در آینده نزدیک ۱۰۰ خودروی جدید به تجهیزات سازمان حفاظت محیط‌زیست اضافه بین استان‌ها توزیع می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حفاظت محیط‌زیست، علی سلاجقه روز گذشته در سفر به استان چهارمحال و بختیاری و در نشست شورای اداری شهرستان بروجن گفت: شهرستان بروجن یکی از شهرستان‌های حائز اهمیت است که باید برای آن کاربرگ ویژه‌ای باز شود و زیرساخت‌ها و معاونت تالابی آن هم از لحاظ اعتباری و هم از لحاظ ساختاری تقویت شود.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست با اشاره به تالاب چغاخور استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: دستگاه‌های بهره‌بردار از این تالاب باید نسبت به تغییر کاربری‌ها و جلوگیری از ورود مواد آلاینده به تالاب کارگروهی تشکیل دهند.

وی اضافه کرد: طرح اولیه برای تبدیل این مکان به طبیعت‌گردی گسترده و توسعه گردشگری نیز انجام شده است که باید ظرفیت‌ها به خوبی سنجیده شود. همچنین پیگیری‌های لازم برای تبدیل تالاب گندمان به شهرتالابی صورت گیرد.

سلاجقه بیان کرد: برای افزایش تجهیزات و وسایل نقلیه نیز برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته است و در آینده نزدیک ۱۰۰ دستگاه خودروی جدید به سازمان حفاظت محیط زیست اضافه می‌شود و پس از آن بین استان‌ها توزیع می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز