خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک:

بیش از ۳۱ هزار کودکستان در سطح کشور فعال است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۱۳۲

رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک از شروع فرآیند تطبیق کودکستان‌های موجود کشور در سامانه این سازمان خبر داد و گفت: اکنون برای ۳۱هزار و ۵۰۰ کودکستان فعال، پرونده تشکیل شده است.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، «مجتبی همتی‌فر» درباره آمار کودکستان‌های موجود در کشور گفت: تا وقتی که سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک تشکیل شود، نمی‌دانستیم چند مهد کودک، کودکستان، پیش‌دبستان و مشابه آن در کشور وجود دارد. 

وی با اشاره به ساماندهی پایگاه داده کودکستان‌ها (مهدکودک سابق) اظهار کرد: آمار کودکستان‌ها تا قبل از تاسیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک به صورت کاغذی و غیرمتمرکز انجام می‌شد و پایگاه داده‌ای در این زمینه وجود نداشت. 

همتی‌فر بیان کرد: یکی از کارهای خیلی مهم ملی که در فرآیند تطبیق مهدکودک‌ها انجام شد، پروژه ساماندهی این مراکز بود. 

رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک با بیان اینکه با سامانه‌ای و الکترونیکی کردن فرآیند تطبیق مهدکودک‌ها اکنون ۳۱۵۰۰ مهدکودک یا کودکستان در سازمان، پرونده تشکیل داده‌اند، افزود: به طور مشخص و طبق پرونده‌ای که در سامانه سازمان تشکیل شده است ۳۱۵۰۰ کودکستان در کشور وجود دارد که موسس آن مشخص است و فرآیندهای مربوطه را طی می‌کند و در ادامه نیز مکان، مدیر، نیروی انسانی، تجهیرات و نوع کودکستان طبق داده‌هایی که ثبت می‌شود در سامانه مشخص خواهد شد. 

همتی‌فر تصریح کرد: اکنون ۳۱۵۰۰ پرونده تشکیل‌شده داریم یعنی این تعداد مراکز فعال هستند و ممکن است مراکزی هم باشند که تعطیل و غیرفعال شده‌اند که این مراکز از چرخه خارج شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز