خبرگزاری کار ایران

حمله قاچاقچیان به نگهبان منابع طبیعی شهرستان نور

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۰۶۴

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نور استان مازندران از ضرب‌وشتم یکی از نگهبانان منابع طبیعی توسط قاچاقچیان چوب در این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، حسن فلاح در تشریح جزئیات این خبر گفت: حوالی ساعت ۱۸و ۳۰ دقیقه یکی از نگهبانان منابع طبیعی که جزو نیروهای شرکتی بوده و مسئولیت نگهبانی و کنترل ورود و خروج قاچاق چوب در پارک جنگلی نور را برعهده داشت، به یک خودروی وانت نیسان حامل چوب مشکوک می‌شود و با جلوگیری از خروج این خودرو، متاسفانه قاچاچیان که سه تن بودند، به این نگهبان حمله‌ور می‌شوند و با سلاح سرد از جمله داس او را از ناحیه سر، گردن و دست زخمی می‌کنند. 

وی افزود: نگهبان زخمی بلافاصله پس از وقوع این حادثه با اورژانس ۱۱۵برای مداوا به بیمارستان نور منتقل می‌شود و هم‌اکنون در بیمارستان بستری است. 

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان نور ادامه داد: در حال حاضر خودروی حامل چوب قاچاق توقیف شده است و برابر ضوابط و دستور مراجع قضایی افراد قاچاقچی شناسایی شده‌اند و به‌زودی پس از دستگیری و تشکیل پرونده برابر قانون با آنان برخورد می‌شود. 

گفتنی است، در فروردین ماه امسال هم دو تن از نگهبانان ورودی و خارجی بوستان جنگلی ایزد شهر نور براثر اصابت گلوله سلاح گرم از سوی قاچاقچیان زخمی شدند که برای مداوا از سوی مرکز فوریت پزشکی اورژانس ۱۱۵به بیمارستان امام خمینی این شهر انتقال داده شدند. 

منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نور، مسئولیت حفاظت، احیا و بهره‌برداری حدود ۲۳۵ هزار هکتار عرصه جنگلی و مرتعی را برعهده دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز