خبرگزاری کار ایران

موسوی لارگانی در تذکر شفاهی:

گزارش تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو در انتقال آب بین حوضه‌ای ناقص و یک سویه است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۹۷۸

نماینده مردم فلاورجان در مجلس با بیان اینکه گزارش کمیسیون کشاورزی در خصوص تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو در انتقال آب بین حوضه ای یک سویه و ناقص بوده، گفت: این گزارش باید مجددا مورد بررسی قرار بگیرد و نواقص آن برطرف شود.

به گزارش ایلنا، سیدناصر موسوی لارگانی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۳۱ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی گزارش نهایی کمیسیون کشاورزی ، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مبنی بر تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو در خصوص انتقال آب بین حوضه ای در تذکر شفاهی، گفت: این گزارش یک طرفه و ناقص است و نظرات نخبگان مجلس و غیر مجلسی در تدوین آن اخذ نشده است لذا خواهشمندم با توجه به نواقص موجود مجددا مورد بررسی قرار گرفته و نواقص برطرف شود.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گزارش مذکور که یک سویه بوده و گروه خاصی را در کشور در اولویت قرار می دهد، عنوان کرد: در این گزارش ارائه شده که ۱۶ پروژه انتقال آب مورد بررسی قرار گرفته اما تاکید بر روی یک مورد در فلات مرکزی بود لذا قبل از درگیری باید مورد بررسی بیشتر قرار گرفته و نواقص آن برطرف شود.

وی با تاکید بر اینکه تحقیق و تفحص های دیگری نیز در مجلس ارائه شده اما هنوز در دستور صحن علنی قرار نگرفته است، گفت: با وجود اینکه بررسی گزارش این تحقیق و تفحص باعث اختلاف در کشور می شود در دستورکار قرار گرفته است.

لارگانی اضافه کرد: پروژه انتقال آب به دریاچه ارومیه در جدول گزارش بدون مجوز ذکر شده اما پروژه انتقال بن- بروجن مجوزدار آمده است این در حالی است که وضعیت دریاچه ارومیه بسیار با اهمیت بوده و یک موضوع ملی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز