خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان نهضت سوادآموزی خبر داد:

آموزش‌دهندگان شاغل سال ۱۴۰۱ موظف به اشتغال در سال ۱۴۰۲ هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۹۳۳

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نهضت سوادآموزی گفت: آموزش دهندگانی که در سال ۱۴۰۱ اشتغال داشتند، بر اساس تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت موصوف به طرح کمیسیون اجتماعی در مجلس شورای اسلامی، باید در سال نیز ۱۴۰۲ اشتغال داشته باشند.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی، «رسول جمشیدی اول»، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان گفت: با توجه به موافقت مجلس شورای اسلامی و تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان در صورت تائید شورای محترم نگهبان، از تاریخ لازم الاجرا شدن قانون، انعقاد هر نوع قرارداد توسط دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه و وابسته به آن‌ها به منظور تامین نیروی انسانی با شرکت‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی دولتی و غیر دولتی ممنوع است. 

وی افزود: هم چنین بر اساس تبصره (۲) ذیل این مصوبه، دستگاه‌های اجرایی موظفند ظرف حداکثر ۶ ماه از تاریخ لازم الاجرا شدن قانون، با نیروهای شرکتی که به صورت غیر مستقیم و تمام وقت تا پایان سال ۱۴۰۱ در دستگاه‌های مربوطه مشغول به کار بوده و در سال ۱۴۰۲ نیز در همان دستگاه مشغول به خدمت می‌باشند، قرارداد مستقیم (بی واسطه) منعقد نمایند. 

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی تاکید کرد: انعقاد قراردادهای مذکور بدون تحمیل هرگونه بارمالی جدید از قبیل احتساب مدرک تحصیلی بالاتر خواهد بود. 

در پایان رسول جمشیدی اول گفت: در صورت تائید نهایی شورای نگهبان و ابلاغ قانون، آموزش دهندگانی که سال ۱۴۰۱ اشتغال داشتند، باید در سال جاری همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز