خبرگزاری کار ایران

انجام فرآیند سنجش نوآموزان با ریل‌گذاری جدید

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۷۶۷

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از انجام فرآیند سنجش نوآموزان با ریل‌گذاری جدید خبر داد و گفت: این کار بین ۳۰ تا ۴۰ میلیارد تومان صرفه‌جویی برای آموزش و پرورش داشت.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، «حمید طریفی‌حسینی» در سی‌وهفتمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش استثنایی علی‌رغم اینکه می‌تواند اثرگذار باشد در دوره قبل کمرنگ شده بود. 

وی اظهار کرد: در سال گذشته، یکی از بزرگترین و عمیق‌ترین و اثرگذارترین کارها را در نظام تعلیم و تربیت انجام دادیم که راه‌اندازی نظام تشخیص و توانبخشی بود که دوره گذار را طی کرده و در حال تثبیت است. 

طریفی‌حسینی خاطرنشان کرد: سیاست‌های کلیدی سازمان آموزش و پرورش استثنایی را در قالب ۲۴ محور سیاستی به استان‌ها ابلاغ کرده‌ایم و نقش استان و منطقه در این سیاست‌ها مشخص شده است. 

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: فرآیند و زمان سنجش جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان را به کلی تغییر دادیم که باعث شد چند مشکل حل شود. از جمله آن‌ها ثبت‌نام به‌موقع، ثبت و سفارش به‌موقع کتاب‌های درسی و سازماندهی نیروی انسانی بود. 

وی افزود: عوامل اجرایی و مکان اجرا را تغییر دادیم که ۵۰ درصد کار در مراکز یادگیری انجام شد و باعث کاهش ۵۰ درصدی ارجاعات شد. 

طریفی‌حسینی خاطرنشان کرد: بین ۳۰ تا ۴۰ میلیارد تومان با انجام این کار، صرفه‌جویی مالی ناشی از این تغییرات شد. 

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با بیان اینکه ریل‌گذاری خوبی در ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی شده است، گفت: ما آنچه باید را انجام داده‌ایم، هماهنگی لازم را در استان‌ها باید داشته باشند تا مشکلی در ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی در مهرماه نداشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز