خبرگزاری کار ایران

بررسی ۳ پروژه‌ بزرگراهی تهران در کمیسیون بودجه شورای شهر

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۴۴۰

کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران روند پیشرفت و مشکلات ۳ پروژه بزرگراه شهید بروجردی، بزرگراه یادگار امام (ره) و آزادراه شهید شوشتری را در دستور کار داشت.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران، جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با حضور محمد آخوندی، رئیس و میثم مظفر، نایب‌رئیس کمیسیون، عباس شعبانی، معاون امور مناطق شهرداری تهران، هادی حق‌بین، معاون فنی و عمرانی، ابوذر مختاری، مدیرعامل سازمان املاک شهرداری، سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه ۹، مهدی صداقتی، مدیرعامل سازمان مهندسی شهرداری تهران و سایر مدیران شهری برگزار شد. 

این جلسه به منظور بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های بزرگراه شهید بروجردی، بزرگراه یادگار امام و آزادراه شهید شوشتری برگزار شد و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها را مربوطه را تشریح کرد.

در ابتدا پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جلسه کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت و طبق اعلام معاونت فنی و عمرانی شهرداری، فاز اول این پروژه مراحل پایانی را طی می‌کند و به‌زودی افتتاح خواهد شد. همچنین معارضین ملکی فاز دوم این پروژه و آخرین تصمیم‌های گرفته‌شده در این خصوص، بحث و بررسی و مقرر شد پیگیری‌های لازم برای تأمین اعتبار انجام شود.

در جریان جلسه کمیسیون، آخرین وضعیت احداث شاخه غربی بزرگراه یادگار امام نیز مورد بررسی قرار گرفت و رفع معارضین ملکی این پروژه بزرگراهی در جلسه تشریح شد. طبق اعلام سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران، اراضی وزارت دفاع، ارتش و آموزش و پرورش در اختیار پروژه قرار گرفته و معارضین نهادی آن رفع شده است.

همچنین شهردار منطقه ۹، جزئیات ۴۴ پلاک شخصی معارض این پروژه را تشریح کرد که ‌به‌زودی ۳۰ پلاک رفع معارض خواهد شد. برهمین اساس مقرر شد اعتبار لازم برای تملک املاک شخصی تعیین تکلیف شود .

در ادامه جلسه، گزارش آخرین وضعیت آزادراه ۱۶ کیلومتری شهید شوشتری که اولین آزادراه مدیریت شهری پایتخت بوده و در ۲ فاز اجرا می شود، تشریح شد. طبق اعلام سازمان مهندسی شهرداری تهران تا پایان شهریورماه، تا کیلومتر ۷ این پروژه تکمیل خواهد شد؛ همچنین پیگیری برای رفع معارض ملک‌های ارتش و وزارت ورزش در این پروژه در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز