خبرگزاری کار ایران

با حضور اعضای شورای شهر صورت گرفت؛

بررسی موانع ساخت‌وساز در تهران در نشست مشترک کمیسیون‌های بودجه و شهرسازی

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۲۶۵

در جلسه کمیسیون مشترک برنامه و بودجه و معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران، برخی از موانع ساخت‌وساز در پایتخت و راه‌های حل این مشکلات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران، نشست مشترک کمیسیون برنامه و بودجه و کمیسیون معماری و شهرسازی که با حضور مهدی چمران، رئیس شورا، محمد آخوندی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، حمیدرضا صارمی، معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران، لطف‌الله فروزنده، معاون مالی و اقتصادی، علی خشنود، مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران و دبیران و کارشناسان دو کمیسیون برگزار شد.

طرح پیشنهادی اعضای شورای ششم در خصوص تخفیف در بافت فرسوده محور اصلی این جلسه بود. پیامدهای تصویب این طرح در قالب گزارش‌های کارشناسی از طرف دبیران کمیسیون‌های شهرسازی و بودجه، معاون شهرسازی شهردار تهران و حوزه مالی و اقتصادی تشریح شد. پس از این گزارش‌ها، رئیس شورا و سایر اعضا نظرات خود را بیان کردند و در نهایت، تصمیم‌گیری لازم برای ارائه به صحن شورا اتخاذ شد.

در این جلسه همچنین درباره موضوعاتی چون کسری پارکینگ در بافت فرسوده و نیز مساله ارزش نظارت فنی بحث و بررسی و تصمیماتی جهت طرح در صحن شورا اتخاذ شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز