خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تاکید کرد:

تکلیف شهرداری تهران برای ارائه لایحه تاسیس سازمان گردشگری در سال ۱۴۰۲

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۳۸۲

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری مکلف است لایحه تاسیس سازمان گردشگری را امسال به شورا ارائه دهد.

به گزارش ایلنا، نرگس معدنی‌پور در هشتاد و هشتمین جلسه رسمی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا که به مناسبت فرارسیدن روز ملی موزه‌ها به بررسی برنامه‌های ستاد گردشگری شهرداری تهران اختصاص داشت و در کتابخانه و موزه ملک برگزار شد، گفت: ارائه لایحه تاسیس سازمان گردشگری طبق برنامه چهارم از جمله تکالیف شهرداری در سال ۱۴۰۲ است و هر پیشنهادی در این خصوص نیازمند بررسی کارشناسی در کمیسیون و رای اعضای شورای شهر تهران در صحن علنی است.

وی با بیان این که موزه‌گردی در ارتقای شناخت فرهنگی، تاریخی و هویتی کشورمان در بین شهروندان بسیار موثر است و نشاط اجتماعی را به همراه دارد، گفت: امیدواریم در برنامه‌های شهرداری تهران به این امر توجه ویژه ای شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر این که ساختار فرهنگی و اجتماعی باید در مناطق و ستاد اصلاح شود، افزود: با توجه به گستردگی ماموریت‌های حوزه فرهنگی و اجتماعی در شهرداری تهران، ضروری است ساختار فرهنگی و اجتماعی ازجمله در حوزه گردشگری بازنگری شده و ارتقا یابد. 

به گزارش شهر، معدنی‌پور ادامه داد: کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در زمینه اصلاح و ارتقای ساختار حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری تاکید و مطالبه دارد و لازم است معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری در این خصوص بررسی‌های لازم و اقدامات مقتضی را داشته باشد.

وی در پایان با اشاره به لزوم اجرای مصوبات ادوار گذشته شورای شهر تاکید کرد: ستاد گردشگری شهرداری تهران می‌بایست علاوه بر احکام مرتبط با ماموریت گردشگری در برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهرداری نسبت به‌ اجرای تمام مصوبات شورای شهر در این حوزه را برنامه ریزی و اقدام کند و گزارش آنها را به کمیسیون فرهنگی و اجتماعی ارائه دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز