خبرگزاری کار ایران

سوءاستفاده از حساب کاربری ۲۰۰ هزار کولبر و ورود تعزیرات

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۸۰۶

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از محکومیت ۶ شرکت تعاونی مرزنشینان به پرداخت ۴۳ هزار میلیارد ریال جزای نقدی به دلیل سوءاستفاده از سهمیه کولبران برای ورود غیرمجاز کالا به کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، احمد اصانلو گفت: پرونده 6 شرکت تعاونی مرزنشینان که اقدام به ورود غیرمجاز کالا به کشور به ارزش هزار و 500 میلیارد ریال مازاد بر سهمیه‌ای سامانه جامع تجارت کرده بودند، در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی پیرانشهر تشکیل و رسیدگی شد.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با بیان این مطلب که هر کولبر مرزنشین ماهانه 7 میلیون ریال سهمیه معافیت در پرداخت سود بازرگانی دارد، افزود: این شرکت‌ها با ورود غیرمجاز (هک) سامانه مبادلات مرزی و با سوءاستفاده از حساب کاربری 200 هزار نفر از کولبران، اقدام به اظهار و واردات 185 هزار قطعه لوازم خانگی قاچاق به کشور کرده بودند.

به گزارش روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، اصانلو گفت: شعبه رسیدگی‌کننده با بررسی تمام مدارک، این شرکت‌ها را به پرداخت 43 هزار و 105 میلیارد ریال جزای نقدی معادل سه برابر ارزش کالای مکشوفه و چهار برابر ارزش ریالی مال از دست رفته بر اساس اعلام گمرک محکوم کرد.

این پرونده‌ها در پی گزارش مأموران اداره اطلاعات شهرستان پیرانشهر تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی ارسال شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز