خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تهران تاکید کرد:

لزوم راه‌اندازی خطوط و ایستگاه‌های مترو با تجهیزات کامل و بدون نقص

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۵۵۸

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) به ریاست جلال بهرامی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و با حضور اعضای مجمع، ابراهیم باقی مدیر کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران، اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مترو و مشاور حقوقی این معاونت برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در مجمع عمومی شرکت مترو، نماینده مؤسسه حسابرس مستقل و بازرس قانونی این شرکت در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱، گزارش این مؤسسه را در خصوص صورت‌های مالی، قرائت و عملکرد مالی و جریان‌های نقدی شرکت را در سال مالی ۱۴۱۰ به استثنای چند بند شرط، به نحو «منصفانه (مطلوب)» ارزیابی کرد.

 جلال بهرامی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در جلسه این مجمع با تأکید بر لزوم ارتقای خدمات‌رسانی به شهروندان و افزایش بهره‌وری شرکت‌ مترو و اصلاح ساختار اجرایی و مالی این شرکت، اعلام کرد: باید سعی کنیم خطوط و ایستگاه‌های مترو که راه‌اندازی می‌شوند، به‌ صورت کامل تجهیز شده و هیچ نقصی در خدمات‌رسانی آن‌ها وجود نداشته باشد. 

در ادامه جلسه، محسن هرمزی، مدیرعامل شرکت مترو، گزارش عملکرد سال ۱۴۰۱ هیئت مدیره این شرکت را قرائت و اعضای مجمع را در جریان برنامه‌ها و سیاست‌های آتی مجموعه مترو قرار داد.

بنا براعلام روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، پس از ارائه گزارش عملکرد هیئت مدیره شرکت مترو، ابراهیم باقی مدیرکل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران، برخی موضوعات حسابرسی و مالی و ضرورت اصلاح و به‌روزرسانی بعضی از فرآیندهای مالی این شرکت را تبیین و آمادگی اداره کل مجامع و حسابرسی را برای ارائه مشاوره و مساعدت در موضوعات مطروحه اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز