خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تهران:

۸ هزار میلیارد از بودجه سه‌ماهه نخست شهرداری به بخش حمل‌ونقل اختصاص پیدا کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۹۷۳

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: از بودجه سه ماه ابتدایی سال جاری، ۸ هزار میلیارد تومان به حمل‌ونقل اختصاص دادیم. آیا باید از اقدامات تقدیر شود یا به عنوان نقطه ضعف قلمداد شود؟

به گزارش خبرنگار ایلنا، لطف‌الله فروزنده در یکصد و شصت و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که همه ما تلاش می‌کنیم برنامه‌ها محقق شود و نباید به گونه‌ای صحبت شود که کارها رها شده است، گفت: آقای امانی گفتند که تنها ۵۰ درصد بودجه حمل‌ونقل در سال قبل محقق شده است، در حالی که اعتبار مصوب حمل‌ونقل در سال قبل ۱۰ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان بود و ما ۱۱ هزار و ۹۱۸ میلیارد تومان اعتبار دادیم و ۹ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان مخارج تاکنون ثبت شده است.

وی افزود: سال گذشته ما ۶۹ هزار میلیارد تومان عملکرد داشتیم که اعلام کردیم. ما اجازه داریم امسال متمم ارائه دهیم و وقتی نظر شورا این است که بودجه حمل و نقل تقویت شود اجازه می‌گیریم و متمم ارائه می‌دهیم.

فروزنده با اشاره به آمار مقایسه‌ای بودجه در سه ماه اخیر نسبت به مدت مشابه سال قبل، تصریح کرد: ما از بودجه سه ماه ابتدایی سال ۸ هزار میلیارد تومان به حمل و نقل اختصاص دادیم. آیا باید از اقدامات تقدیر شود یا به عنوان نقطه ضعف قلمداد شود؟

وی در پایان تاکید کرد: ما تلاش خود را انجام دادیم و برای خرید ۶۳۰ واگن بنده و آقای زاکانی مرتبا پیگیری انجام دادیم و طرفین را کلافه کردیم. ما مدعی هستیم که در حال کاریم و دفاع می‌کنیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز