خبرگزاری کار ایران

کشف ۱۳۸ کیلو حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۵۳۴

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف ۱۳۸ کیلو و ۲۷۰ گرم حشیش و دستگیری یک قاچاقچی مواد افیونی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از قاچاقچیان سابقه‌دار مواد مخدر، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران، مسئولیت رسیدگی به پرونده را برعهده گرفتند.

وی افزود: با رصدهای اطلاعاتی مشخص شد که متهم  با مراجعه به یکی از استان‌های جنوبی، مقادیر قابل توجهی مواد مخدر تهیه و با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس در حال انتقال به شهر  تهران است. 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ادامه داد: با مشخص شدن روش کار متهم و شناسایی محور حرکت وی، پس از هماهنگی با مقام قضایی، تیمی از ماموران به بزرگراه آزادگان اعزام شدند و تردد خودروهای عبوری را تحت کنترل در آوردند.

بابایی خاطرنشان کرد: کنترل خودروهای عبوری ادامه یافت تا این که ماموران موفق به شناسایی خودروی متهم شدند و در یک عملیات پلیسی پس از مدتی تعقیب و گریز، خودروی متهم را متوقف و در بررسی‌های بیشتر از داخل آن  ۱۳۸ کیلو و ۲۷۰ گرم حشیش کشف کردند.

وی در پایان گفت: در این ماموریت راننده خودرو دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز