خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا اعلام کرد:

کشف بیش از ۱۳ تن مواد افیونی در یک هفته گذشته/ دستگیری بیش از ۴ هزار خرده‌فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۴۷۷

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: با اشراف اطلاعاتی و تلاش همه‌جانبه مأموران انتظامی طی یک هفته گذشته، بیش از ۱۳ تن انواع مواد مخدر کشف و ۴ هزار و ۵۶۲ خرده‌فروش موادمخدر و معتاد متجاهر دستگیر و جمع‌آوری شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس،‌ سردار ایرج کاکاوند در تشریح جزئیات این خبر گفت: به منظور مبارزه جدی با سوداگران مرگ طی پیگیری‌های شبانه‌روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان‌های سراسر کشور به‌ویژه در استان‌های شرقی و مرکز کشور از جمله سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، کهگیلویه و بویر احمد، سمنان و ... ، طی یک هفته گذشته طرح‌های ضربتی برخورد با سوداگران مرگ و پاک‌سازی نقاط آلوده در سطح استان‌های سراسر کشور اجرا شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران انتظامی به طور هماهنگ و همزمان در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی با اجرای طرح هدفمند کمین و طرح مهار، قاچاقچیان را تحت کنترل و رصد خود قرار دادند و طی عملیات‌های غافلگیرانه ضمن شناسایی و توقیف ۳۶۸ دستگاه خودروی سبک و سنگین موفق به کشف ۱۳تن و ۱۹۳ کیلو انواع مواد افیونی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: در این راستا ضمن تشکیل پرونده برای بیش از ۶ هزار و ۸۵۰ نفر تحت عناوین مختلف (قاچاقچی، حمل‌کننده، نگهدارنده، خرده‌فروش، توزیع‌کننده و معتاد متجاهر) ۶ قبضه سلاح سبک از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

کاکاوند همچنین به عزم و جدیت پلیس در برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر و نیز معتادان متجاهر اشاره کرد و افزود: در راستای پاک‌سازی نقاط آلوده و نیز افزایش رضایتمندی عمومی، ۲ هزار و ۳۸۵ نفر خرده‌فروش مواد مخدر شناسایی و دستگیر و بیش از ۲ هزار و ۱۷۷ نفر معتاد متجاهر  نیز جمع آوری شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تأمین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و شایسته است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص توزیع‌کنندگان مواد مخدر را از طریق شماره تلفن‌های ۱۱۰ و ۱۹۷ به پلیس اطلاع دهند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز