خبرگزاری کار ایران

کشف 25 کیلو شیشه از یک باند خانوادگی در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۹۶۳

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از انهدام یک باند خانوادگی قاچاق مواد مخدر با کشف بیش از 25 کیلو شیشه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ضرغام آذین در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با انجام کار اطلاعاتی از قصد یک باند خانوادگی قاچاق موادمخدر جهت انتقال یک محموله از استان های جنوبی کشور به مقصد شهر تهران مطلع شدند.

وی با اشاره به اینکه متهمان با استفاده از یک دستگاه خودروی تیگو  قصد انتقال مواد مخدر را  داشتند بیان داشت:  مشخصات  و محور تردد خودروی متهمان شناسایی و نتیجه بررسی های انجام شده به مرجع قضائی منعکس و  دستور قضائی در این خصوص اخذ شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: طی یک عملیات پلیسی خودرو متهمان در بزرگراه «آزادگان» تهران مشاهده و دستور توقیف آن توسط ماموران اعلام شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ  با اشاره به کشف 25 کیلو و 275 گرم شیشه که از کشورهای همسایه شرقی وارد شده بود و دستگیری 3  قاچاقچی و توقیف خودروی متهمان گفت: پلیس با تلاش بی وقفه و با تکیه بر اقدامات اطلاعاتی و همکاری و گزارشات مردمی به نوبه خود اجازه نمی دهد سوداگران مرگ افراد جامعه را به اعتیاد گرفتار سازند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز