خبرگزاری کار ایران

کشف محموله شیشه در بزرگراه آزادگان

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۸۲۵

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به توقیف یک دستگاه خودروی تریلی از کشف 43 کیلو شیشه در بزرگراه آزادگان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات این خبر گفت: با تحقیقات انجام‌شده توسط ماموران عملیات ویژه این یگان مشخص شد که یکی از موادفروشان سابقه‌دار با تهیه مواد مخدر از مرزهای جنوبی کشور،  در صدد انتقال آن به شهر تهران است که بر این اساس، دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات گسترده پلیسی مشخص شد متهم با استفاده از یک دستگاه خودروی تریلی  در حال تردد در محورهای مواصلاتی تهران است. بلافاصله بعد از مشخص شدن این موضوع، روز گذشته تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به محورهای مواصلاتی شهر تهران اعزام شدند و پس از چندین ساعت گشت‌زنی نامحسوس و هدفمند سرانجام خودروی مورد نظر را در بزرگراه آزادگان مشاهده و در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه خودروی متهم را متوقف و راننده آن را دستگیر کردند.

باباپور تصریح کرد: در بازرسی از خودرو 43  کیلو شیشه که در خودرو جاساز شده بود، کشف شد و متهم پس از انتقال به پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت به جرم خود اعتراف کرد.

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهم به همراه مواد مکشوفه به دادسرا منتقل شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز