خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی فراجا خبر داد:

دستگیری ۹۰ سارق در اجرای اولین مرحله طرح مقابله با سارقان احشام

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۲۰۸

رئیس پلیس آگاهی فراجا از اجرای اولین مرحله طرح مقابله با سارقان احشام به طور همزمان در سراسر استان‌های کشور خبر داد و گفت: تعداد ۹۰ نفر سارق دستگیر و ۱۱۹ فقره سرقت کشف شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای تدابیر و با هدف کاهش و مهار جرایم و تامین آسایش شهروندان، پلیس آگاهی به صورت همزمان در سراسر کشور طرح مقابله با سارقان احشام را به مرحله اجرا درآورد. 

وی با بیان این که این طرح به مدت ۳ روز در تیرماه سال جاری به طول انجامید، افزود: در نتیجه اجرای این طرح، تعداد ۹۰ نفر سارق احشام دستگیر شدند که طبق تحقیقات انجام‌شده، حدود ۵۴ درصد سابقه‌دار و  ۴۶ درصد نیز فاقد سابقه بودند. 

رئیس پلیس آگاهی فراجا با بیان این که در این طرح تعداد ۱۱۹ فقره سرقت کشف شده است، خاطرنشان کرد: بیشترین آمار دستگیری و کشفیات به ترتیب مربوط به چهار محال و بختیاری، خراسان رضوی، فارس و استان خراسان رضوی بوده است. 

قنبری با بیان این که مبارزه با سرقت از اولویت‌های کاری مهم پلیس آگاهی است، تصریح کرد: در طول سال گذشته نیز با اجرای ۵ مرحله طرح مقابله با سارقان احشام در سراسر کشور قریب به ۶۰۰ دستگیری و بیش از ۸۰۰ فقره کشف از جمله عملکرد پلیس آگاهی بوده است. 

رئیس پلیس آگاهی فراجا با بیان این که استفاده از سیم خاردار یا هر موانع فیزیکی در اطراف محل نگهداری دام‌ها برای جلوگیری از سرقت ضروری است، خاطرنشان کرد: دامداران باید محل نگهداری احشام را به سیستم‌های پیشگیری از سرقت از جمله دوربین مداربسته و روشنایی کافی مجهز کنند. 

این مقام ارشد انتظامی در پایان با بیان این که برخی سازمان‌های مربوطه در جلوگیری از سرقت احشام تاثیر به‌سزایی دارند، تصریح کرد: اجرای این طرح‌ها کماکان در سراسر کشور به‌ویژه استان‌های هدف در دستور کار است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز