خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر طی ۴۸ ساعت/ ۱۸۰۰ خرده‌فروش و معتاد متجاهر دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۳۰۴

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: ماموران انتظامی در سراسر کشور ضمن کشف بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در ۴۸ ساعت، موفق به جمع‌آوری و دستگیری ۱۸۰۰ معتاد متجاهر و خرده‌فروش شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ایرج کاکاوند در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای کنترل تحرکات باندهای قاچاق مواد مخدر، سرنخ‌هایی از فعالیت عناصر مسلح و قاچاقچی برای جابه‌جایی و انتقال مواد مخدر از مرزهای شرقی و جنوب شرقی به عمق کشور به دست آمد که با برنامه ‌ریزی دقیق اطلاعاتی و عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف کامل اطلاعاتی و نیز رصد دقیق و پیچیده قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران انتظامی خستگی‌ناپذیر و پرتلاش در فرماندهی انتظامی سراسر کشور به‌ویژه در استان‌های کرمان، فارس، هرمزگان، ویژه غرب استان تهران، سیستان و بلوچستان مطلع شدند، قاچاقچیان قصد دارند محموله‌های سنگینی از مواد مخدر را از مرزهای شرقی و جنوب شرقی به داخل کشور منتقل کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا تصریح کرد: ماموران انتظامی استان‌های ذکرشده، به طور هماهنگ و همزمان در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی با اجرای هدفمند کمین و طرح مهار، قاچاقچیان را تحت کنترل و رصد خود قرار دادند و طی عملیات‌های غافلگیرانه ضمن انهدام ۱۳ باند قاچاق مواد مخدر، موفق به کشف ۲ تن و ۴۲۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و توقیف ۹۵ دستگاه خودرو از سوداگران مرگ شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا خاطرنشان کرد: در این راستا ضمن تشکیل پرونده برای بیش از ۲ هزار و ۵۰۴ نفر تحت عناوین مختلف (قاچاقچی، حمل‌کننده، نگهدارنده، خرده‌فروش، توزیع کننده، معتاد و معتاد متجاهر) ۶ قبضه سلاح سبک از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

کاکاوند در ادامه افزود: همچنین در راستای پاکسازی نقاط آلوده و نیز افزایش رضایتمندی عمومی، تعداد ۸۶۴ نفر خرده‌فروش مواد مخدر شناسایی و دستگیر و ۱۰۱۷ نفر معتاد متجاهر نیز جمع‌آوری شدند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با قدردانی از پیگیری و تلاش‌های مجاهدت گونه همکاران خود در مجموعه انتظامی کشور، با اشاره به عزم جدی پلیس در مقابله با پدیده خانمان‌سوز مواد مخدر، ضمن تشکر از همکاری مردم عزیز با پلیس از آنها خواست همچون گذشته یاریگر پلیس باشند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز