خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد:

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در جنوب شرق کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۶۵۵

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و ۱۰۰ کیلو مواد افیونی در درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های «ایرانشهر، سراوان، هیرمند و زابل» با انجام کار دقیق و تخصصی پلیسی و با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، از جابه‌جایی محموله‌های بزرگ مواد افیونی توسط قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر به سطح استان و مناطقی از عمق کشور مطلع شدند. 

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر و تکاوران پلیس در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی ضمن شناسایی مسیر تردد قاچاقچیان و مراقبت لحظه به لحظه‌ای فعالیت قاچاقچیان، محموله‌های سنگین مواد مخدر را  شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند. 

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: سوداگران مرگ به اخطارهای پلیس بی‌توجه بودند و پس از درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان، ۱۱ سوداگر مرگ دستگیر و مقدار یک تن و ۱۰۰کیلو گرم انواع مواد افیونی شامل ۸۹۳ کیلو گرم تریاک، ۱۵۲ کیلو گرم حشیش و ۵۵ کیلوگرم شیشه کشف و در این رابطه ۶ دستگاه خودروی سواری نیز توقیف شد. 

جلیلیان در پایان تاکید کرد: فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان در گلوگاه‌ها و اقصی نقاط استان حضور فعال دارد و در راه مبارزه با مواد مخدر شبانه روز تلاش می‌کند و این حضور ایثارگرانه و هوشیارانه پلیس، عرصه را برای سوداگران مرگ تنگ کرده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز