خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت خبر داد:

دستگیری عاملان سرقت مسلحانه در خیابان میرداماد تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۷۲۶

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان سرقت مسلحانه در خیابان میرداماد تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: اواسط سال گذشته وقوع یک فقره سرقت مسلحانه کیف پول حاوی دلار منجر به تیراندازی در خیابان میرداماد  تهران به اداره یکم پلیس آگاهی گزارش داده شد.

وی افزود: با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند که با بررسی‌های موشکافانه مشخص شد که مال‌باخته در حال انتقال یک کیف پول دلار بود که ۴ موتورسوار با استفاده از  ۲ دستگاه موتورسیکلت NS سفیدرنگ مسلح به سلاح گرم به سمت وی هجوم برده و با شلیک چندین گلوله و ضربات مهلک چاقو اقدام به سرقت کیف  دلار کرده‌اند.

ولی‌پور گودرزی با بیان این که مال‌باخته و یک شهروند در این حادثه مجروح شده بودند، عنوان کرد: کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی گسترده هویت متهمان را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی با بیان این که کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های علمی مخفیگاه متهمان را شناسایی کردند، عنوان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از  هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی، متهمان را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

وی افزود: متهمان پس از انتقال به اداره یکم پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر سرقت مسلحانه نافرجام و مجروحیت ۲ فرد در خیابان میرداماد با همدستی یکدیگر اعتراف کردند. همچنین در ادامه مشخص شد که این سرقت با نقشه قبلی اجرا شده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات همچنان ادامه دارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز