خبرگزاری کار ایران

جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا تاکید کرد:

لزوم احصای دقیق و کامل نیازمندی‌های ماموریتی اربعین حسینی (ع)

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۴۵۸

جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا، احصای نیازمندی‌های ماموریتی و ارتقای شاخص‌های اشراف اطلاعاتی را از ضروریات برگزاری ماموریت معنوی اربعین حسینی (ع) در نظم و امنیت مثال‌زدنی برشمرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدشرفی در دهمین جلسه قرارگاه اربعین حسینی (ع) ۱۴۰۲ اظهار داشت: اربعین حسینی (ع)، تابلویی زیبا از عشق و ارادت به حضرت آقا اباعبدالله الحسین (ع) است و حضور پرشور و وحدت آفرین همه عاشقان اربعین حسینی (ع) بیانگر عشق به امام حسین (ع) است.

وی برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی (ع) را تمرینی برای شناسایی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های سازمان‌های اجرایی، دولتی و فرهنگی کشور دانست و بیان کرد: راهپیمایی حسینی (ع) فرصت مغتنمی برای پلیس است که رویکردهای سازمانی اعم از مردم‌یاری و مردم‌داری را به نمایش بگذارد.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا با اشاره به لزوم ایفای نقش همه پلیس‌های تخصصی، رده‌های ستادی و فرماندهان انتظامی استان‌های هدف برای ایفای نقش مطلوب در این راهپیمایی عظیم و معنوی بر تسریع در طرح‌ریزی عملیاتی این ماموریت تاکید کرد و افزود: همه پلیس‌های تخصصی، معاونت‌های ستادی و فرماندهان انتظامی و استان‌های هدف باید برای برگزاری ماموریت اربعین حسینی (ع) در سال جاری آمادگی کامل داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت پیگیری مصوبات قرارگاه مرکزی اربعین حسینی (ع) خاطرنشان کرد: همه مصوبات این قرارگاه تا حصول نتیجه قطعی و عینی باید پیگیری شود و کوتاهی در این زمینه به هیچ عنوان پذیرفته نیست.

این مقام ارشد انتظامی همچنین احصای نیازمندی‌های ماموریتی و ارتقای شاخص‌های اشراف اطلاعاتی را از ضروریات برگزاری ماموریت معنوی اربعین حسینی (ع) در نظم و امنیت مثال‌زدنی برشمرد.

گفتنی است، در این جلسه سردار رجبی به عنوان نماینده بازرسی کل فراجا در خصوص نتایج و میزان پیشرفت مصوبات کمیسیون قرارگاه مرکزی اربعین حسینی (ع) در سال ۱۴۰۲ گزارشی ارائه کرد.

همچنین نمایندگانی از سازمان اطلاعات فراجا و معاونت مهندسی فراجا نیز به ارائه گزارش پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز