خبرگزاری کار ایران

دستگیری سارق حرفه‌ای با ۶۱ فقره سرقت در عملیات ضربتی پلیس اراک

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۰۸۲

جانشین پلیس آگاهی استان مرکزی از دستگیری یک سارق حرفه‌ای خودرو و لوازم خودرو با اعتراف به ۶۱ فقره سرقت در اراک خبر داد و گفت: در این عملیات پلیسی، ۱۱ دستگاه خودروی پراید و دیگر لوازم و محتویات داخلی خودروهای سرقتی کشف شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه محمد داوودی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع سرقت‌های خودروی پراید مدل‌پایین و محتویات داخلی آنها در سطح شهرستان اراک، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان و نیز کشف خودروهای سرقتی در دستور کار پلیس آگاهی استان مرکزی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان مرکزی با اجرای تحقیقات فراگیر میدانی و گشت‌زنی‌های هدفمند، سرانجام موفق به شناسایی و دستگیری یک سارق سابقه‌دار در حال تردد با یک دستگاه خودروی سواری پراید در یکی از مناطق شهرستان اراک شدند.

وی با بیان اینک ه در استعلام‌های صورت‌گرفته مشخص شد که خودروی کشف‌شده از سارق، دارای سابقه سرقت است، ادامه داد: این سارق حرفه‌ای با مشاهده مستندات قانونی در بازجویی‌های فنی کارآگاهان پلیس چاره‌ای به جز بیان حقیقت نداشت و در نهایت به ۲۱ فقره سرقت خودرو و ۴۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهرستان اراک و فروش اموال سرقتی اعتراف کرد.

جانشین رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی با اشاره به شناسایی و دستگیری خریدار اموال مسروقه در ادامه این عملیات پلیسی اظهارداشت: در بازرسی از مخفیگاه این متهم ۱۱ دستگاه خودروی پراید و مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل رینگ و لاستیک، باطری، سنگ فرز، دریل، ضبط خودرو، پمپ کف‌کش، دینام، پرژکتور، جک خودرو، پایه دوربین نقشه‌برداری، تعدادی آینه خودرو، متر صنعتی، یک عدد مخزن گاز خودرو، انواع آچارآلات، قفل کتابی و قفل آویز سرقتی کشف شد.

داوودی خاطرنشان کرد: تمامی اموال کشف‌شده، پس از سیر مراحل قانونی به مال‌باختگان تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان با تأکید بر لزوم رعایت هشدارهای پلیسی و به‌کار بستن نکات ایمنی از سوی شهروندان به منظور پیشگیری از وقوع چنین جرایمی افزود: متهمان دستگیرشده دراین عملیات، پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و سرانجام با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز