خبرگزاری کار ایران

فراخوان دعوت به همکاری در پژوهشکده فناوری اطلاعات دانشگاه تربیت مدرس

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۲۲۲

پژوهشکده فناوری اطلاعات دانشگاه تربیت مدرس، جهت اجرای چند پروژه تحقیقاتی و مطالعاتی از دانشجویان و فارغ التحصیلان واجدشرایط در قالب پروژه و به صورت نیمه وقت دعوت به همکاری می‌کند.

به گزارش ایلنا، بر اساس این اطلاعیه، پژوهشکده فناوری اطلاعات، جهت اجرای پروژه مطالعاتی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در نظر دارد از دانشجویان و یا فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد/ دکترا، آشنا با مفاهیم فناوری اطلاعات و ارتباطات و فناوری‌های نوین، دارای سطح زبان انگلیسی خوب به منظور بررسی مقالات و کتاب‌ها و توانایی نگارش خوب فارسی، علاقمند به کار گروهی، دارای روحیه تیمی و تعامل، دارای توانایی در تصمیم‌سازی و متعهد، دقیق و مسئولیت‌پذیر به صورت نیمه وقت دعوت به همکاری نماید. متقاضیان می‌توانند رزومه خود را با درج کد TWJob در عنوان به ایمیل ICT@modares. ac. ir ارسال کنند. 

همچنین این پژوهشکده، جهت اجرای پروژه تحقیقاتی در حوزه پردازش زبان طبیعی نیز از دانشجویان و یا فارغ التحصیلان واجد شرایط به صورت نیمه وقت دعوت بعمل می‌آورد. 

تسلط بر زبان برنامه‌نویسی python، آشنایی با الگوریتم‌های Machine Learning و Deep Learning، داشتن تجربه کدنویسی و پیاده‌سازی پروژه‌های مبتنی بر Deep Learning، آشنایی با فریمورک‌های PyTorch/ TensorFlow، آشنایی با معماری micro services و توانایی Deploy کردن مدل‌های توسعه داده شده از جمله شرایط ثبت نام متقاضیان می‌باشد. متقاضیان واجد می‌توانند رزومه خود را با ذکر کد NLPJob در عنوان به ایمیل ICT@modares. ac. ir ارسال نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز