خبرگزاری کار ایران

جعفری خبر داد:

حمایت راه وشهرسازی گیلان از پایان نامه‌های دانشجویی کارشناسی ارشد و دکتری در حوزه باز آفرینی شهری پایدار

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۵۴۳

رئیس اداره ستاد باز آفرینی شهری راه وشهرسازی گیلان از حمایت این اداره از پایان نامه‌های دانشجویی کارشناسی ارشد و دکتری در حوزه باز آفرینی شهری پایدار خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، مهدی جعفری رئیس اداره ستاد باز آفرینی شهری راه و شهرسازی گیلان با اعلام این خبر گفت: اداره کل راه وشهرسازی گیلان در راستای پیشبرد بخشی از برنامه‌های اجرایی و رسالت‌های شرکت بازآفرینی شهری ایران در راستای تحقق رسالت، اهداف و ماموریت‌های خود، پایان نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله های دکتری مرتبط با موضوع بازآفرینی شهری پایدار را با هدف گسترش ارتباط علمی میان اداره کل و دانشگاه‌ها و سایر موسسات آموزشی و پژوهشی، در محورها و موضوعات مورد نیاز مورد حمایت قرار می‌دهد. 

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع برقراری تعامل هر چه بیشتر با دانشگاه­ ها و به منظور دستیابی به دانش روز و تجارب نوین در زمینه باز آفرینی شهری پایدار توسط پژوهش ­های نیروهای جوان و خلاق، حمایت از پایان نامه­ های تحصیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی، از اهمیت و جایگاه ویژه ­ای برخوردار می­ باشد. لذا در راستای نیل به این اهداف، این اداره کل اقدام به حمایت از پایان ­نامه­ های بامضامین  باز آفرینی شهری پایدار درمقاطع تحصیلات تکمیلی نموده­ است تا به هدایت رساله ها به سمت نیاز های اساسی پژوهشی و فناوری استان، گسترش مرزهای دانش و استفاده حداکثری از ظرفیت های بالقوه قدم های استواری برداشته شود.

متقاضیان دریافت این حمایت می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به اداره کل راه وشهرسازی گیلان واقع دررشت- ابتدای بلوار گلسار-روبروی مخابرات – اداره کل راه وشهرسازی گیلان اداره باز آفرینی شهری مراجعه یا باشماره تلفن 33110092 و 33110049 داخلی302 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز