خبرگزاری کار ایران

تاکید رییس ستاد ملی جمعیت بر آموزش تفاوت‌های زن و مرد قبل از ازدواج

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۹۷۹

رییس ستاد ملی جمعیت عدم درک زن و مرد از تفاوت‌های یکدیگر را اصلی‌ترین عامل برای اختلافات خانوادگی عنوان کرد و گفت: اگر در آموزش‌های قبل از ازدواج به این حوزه تمرکز کافی داشته باشیم بسیاری از مشکلات حل می‌شوند.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، «کاظم فروتن» رییس ستاد ملی جمعیت در اختتامیه رویداد ملی صبا گفت، از هر سه ازدواج یک ازدواج به طلاق می‌انجامد و ۴۰ درصد طلاق‌ها خانواده‌هایی هستند که حداقل یک فرزند دارند که بسیار ناراحت کننده است. 

وی‌ عدم درک زن و مرد از تفاوت‌های یکدیگر را اصلی‌ترین عامل برای اختلافات خانوادگی عنوان کرد و گفت: به عنوان یک کارشناس خانواده که سی سال در این حوزه فعالیت می‌کند می‌گویم که زن و مرد از تفاوت‌های همدیگر هیچ اطلاعی ندارند و اگر در آموزش‌ها به این حوزه تمرکز کافی داشته باشیم بسیاری از مشکلات حل می‌شوند. 

فروتن گفت: مراکز انتخاب همسر باید در همان زمان انتخاب همسر یعنی قبل از ازدواج این آموزش‌ها را به دختر و پسر ارائه دهند چون پس از ازدواج تاثیری نخواهد داشت. 

رییس ستاد ملی جمعیت در پایان گفت: همچنین دیگر مشکلات و اختلافات زن و مرد همه درمان‌های مختص خود را دارند و هیچ مشکلی در حوزه خانواده امروز وجود ندارد که قابل درمان نباشد اما وقتی دیر درمان می‌شوند کار دشوار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز