خبرگزاری کار ایران

در جلسه امروز شورای شهر تهران مطرح شد:

جمعیت یک میلیونی منطقه ۴ تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۶۸۷

رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران درباره وضعیت منطقه ۴ گزارشی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد صادقی در یکصد و پنجاه و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن ارائه گزارش در خصوص محلات و پروژه‌های منطقه ۴ شهرداری تهران، با بیان اینکه برخی مناطق ما از برخی استان های کشور بزرگتر هستند، گفت: منطقه چهار یکی از این مناطق است که شهردار آن از استانداران برخی استان ها جایگاه ویژه تری دارد.

وی با اشاره به جمعیت یک میلیون نفری این منطقه، ادامه داد: بسیاری از پروژه ها در دوره قبلی روی زمین مانده بود و مدت زیادی از اجرای آنها می گذشت که هنوز به اتمام نرسیده بود. این موضوع در منطقه چهار نیز دیده می شد.

این عضو شورای شهر با بیان اینکه پروژه‌های مستمر و بزرگ منطقه چهار مورد بازدید قرار گرفت، گفت: پل باقری-فرجام ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که در سه ماه ۱۳ درصد باقی مانده به پایان رسید و کاهش زمان تردد و به دنبال آن کاهش آلودگی را به دنبال داشت.

صادقی با اعلام اینکه مسقف کردن پایانه تاکسیرانی علم و صنعت در ۱۱ ماه ۴۸ درصد پیشرفت داشت، خاطرنشان کرد: در ۶ ماه سال ۱۴۰۱ این پروژه میزان ۵۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و جهت بهره برداری به اتمام رسید.

رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند به روکش آسفالت معابر این منطقه اشاره کرد و گفت: ساماندهی بزرگراه شهید بابایی و احداث گذر شادمان از دیگر اقدامات در این منطقه بود که به اجرا درآمد. گذر شادمان که به عنوان یک نقطه بی دفاع شناخته می شد نیز از بن بست خارج و دسترسی هایی برای آن ایجاد شد.

در ادامه سوده نجفی رئیس کمیته سلامت شورا نیز به وضعیت دست فروشان خیابان احسان در منطقه چهار اشاره و تأکید کرد: تقاضای ما این است که با توجه به نارضایتی ساکنان، به این موضوع رسیدگی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز