خبرگزاری کار ایران

توسط شهرداری منطقه ۱۹ انجام شد؛

ایمن و آماده‌سازی معابر منتهی به حرم مطهر امام خمینی(ره)/ پیش بینی حضور ۲ میلیون زائر

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۲۴۱

شهردار منطقه ۱۹ گفت: در راستای آماده‌سازی محورهای مواصلاتی منتهی به حرم امام راحل به منظور برگزاری مراسم ۱۴ خرداد المان‌ها و تجهیزات ترافیکی در این مسیرها نصب شد.

به گزارش ایلنا به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، «تورج فرهادی» اظهار کرد: با توجه به پیش بینی‌های صورت گرفته در خصوص حضور حدود ۲ میلیون زائر در این مراسم گفت: بزرگراه تهران قم از پرترددترین محورها در روزهای ایام سالگرد ارتحال امام است که به همین منظور انسدادهای ترافیکی مورد نیاز با هماهنگی پلیس راهور در این محور و سایر مسیرها انجام شده است. 

وی ادامه داد: در راستای تسریع در رفت آمد خودرو هابه طور ویژه در مسیرهای منتهی به حرم از جمله بزرگراه‌های شهید هاشمی، شهید تندگویان، شهید کاظمی و علامه عسگر ۲۵۰ عدد تابلوهای ترافیکی خطر نما جهت نما نصب شده است. 

فرهادی با اشاره به نصب نیوجرسی به طول ۱۵۰۰متر به منظور تقسیم‌بندی پارکینگ‌ها و مسدود کردن معابر بیان کرد: در محدوده پارکینگ‌ها ۳۲ تابلو محل توقف خودرو ویژه استان‌ها به منظور راهنمایی زائرین از شهرستان‌ها نصب شده است. 

به گفته وی؛ نصب ۴۰۰ متر طول گاردریل، ۱۰ کیلو مترخط کشی محوری و منقطع در پنج لاین، نصب ۱۲۰ عدد استوانه ترافیکی و نصب شبرنگ بر روی نیوجرسی و گاردریل‌ها به مساحت ۲۰ متر مربع در محورهای خلیج فارس، شهید هاشمی، بلوار علامه عسگر و… از دیگر اقدامات معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه به مناسبت این ایام است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز