خبرگزاری کار ایران

سفر نمایندگان هلال احمر ایران به ایتالیا به دعوت بنیاد «ویلا مارینی»

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۵۰۲

معاون امور بین‌الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از حضور موثر تعدادی از مسئولان و کارشناسان این جمعیت در دوره آموزشی آسیب‌های اجتماعی و کاهش سومصرف مواد مخدر به میزبانی بنیاد «ویلا مارینی» در شهر رم کشور ایتالیا خبر داد. 

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ «بهنام سعیدی» گفت: بنیاد ویلا مارینی سالهاست که در همکاری با جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران پروژه‌های مختلفی را در جهت حفظ سلامت افراد معتاد به مواد مخدر و کاهش آسیب‌های اجتماعی آن‌ها در کلان شهرهای ایران برگزار می‌کند.

او افزود: این بنیاد و جمعیت صلیب سرخ ایتالیا در روزهای ۸ تا ۱۱ خرداد ماه جاری میزبان تعدادی از مسئولان و کارشناسان فعال در اجرای پروژه‌های مشترک با جمعیت‌های ملی همکار از جمله هلال احمر ایران بوده است. 

بهنام سعیدی دوره آموزشی مذکور را موثر و کاربردی دانست و گفت: علاوه بر آموزش‌های ارائه شده، فرصت مناسبی برای تبادل نظر و انتقال تجارب بین کارشناسان کشورهای مختلف فراهم شد که این موضوع بسیار ارزشمند است.

او همچنین گفت: در این روزها فرصتی فراهم شد تا از سایت آموزشی صلیب سرخ ایتالیا و همچنین امکانات لجستیکی این جمعیت برای پاسخگویی به سوانح طبیعی بازدید شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز