خبرگزاری کار ایران

تلاش پلیس برای ارائه تسهیلات ویژه اربعین حسینی

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۳۱۶

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: همه تلاش بنده و همکاران این است که بتوانیم تسهیلات ویژه‌ای را در امر صدور گذرنامه و خروج و ورود از مرز انجام دهیم.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار "احمدرضا رادان"در حاشیه مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان خوزستان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: استان خوزستان به واسطه دارا بودن مردم خوب، شریف و پرکار و همچنین به واسطه‌ اینکه مدت‌ها پذیرای رزمندگان در دوران دفاع مقدس بودند و خودشان نیز رزمنده بودند و سرزمینی است که یادمان های دفاع مقدس این سرزمین را زیارتگاه کرده در نزد ما از اهمیت ویژه برخوردار است لذا حتماً بایستی در تقویت آن کوشا باشیم.

وی افزود: در موضوع سرقت‌ها و تیراندازی های بی رویه‌ای که توسط دارندگان سلاح های غیرمجاز صورت می گیرد که متاسفانه مردم را آزار می دهد، اگر چه کارهای خوبی در این مدت اخیر انجام شده و برای فرمانده جدید این موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

فرمانده کل انتظامی کشور بیان داشت: امیدواریم بتوانیم با همکاری مردم و دستگاه‌های مربوطه بتوانیم این دغدغه مردم را کم کنیم و ان شاءالله پاسخ خوبی خواهیم داد.

وی در ادامه از مردم خواست سلاح غیرمجاز خود را  تحویل دهند اگر شرایطی داشته باشند که بتوانند جزو دارندگان سلاح مجاز باشند پیگیری می‌شود و اگرنه سلاح غیرمجاز در دستان آنان غیرقانونی و استفاده از آن خلاف قانون است.

سردار رادان در خصوص اقدامات پلیس برای راهپیمایی اربعین حسینی گفت: همه تلاش بنده و همکاران این است که بتوانیم تسهیلات ویژه‌ای را در امر صدور گذرنامه و خروج و ورود از مرز انجام دهیم.

وی افزود: امروز با حضور وزیر کشور و رئیس پلیس عراق در تهران جلسه‌ای خواهیم داشت تا زائران هماهنگی‌های بیشتری برای سهولت در رفت و برگشت داشته باشند.

فرمانده کل انتظامی کشور بیان داشت: تاکنون طرف عراقی قبول کرده که ما بتوانیم از گذرنامه و گذر زیارتی استفاده کنیم که اگر این توافق نهایی شود مقداری سرعت تهیه گذرنامه افزوده خواهد شد.

سردار رادان از مردم خواست درصورتی که گذرنامه آنها اعتبار ندارد برای تمدید اعتبار آن اقدام کنند و اخذ گذرنامه را برای روزهای آخر نگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز