خبرگزاری کار ایران

آمادگی نیروی انتظامی برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۲۷۲

در صورتی که دولت عراق با سرعت بیشتری نسبت به ورود زوار اقدام کند، معطل شدن زائر به چند دقیقه کاهش می‌یابد.

جانشین فرمانده ناجا در جلسه " قرارگاه تسهیل سفر زائران اربعین حسینی " گفت: نیروی انتظامی این آمادگی را دارد که با استفاده از تمام ظرفیت ها در حوزه های مختلف تا مراحل نهایی ورود و خروج زوار به شهرهای خود خدمات ارائه کند

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، جلسه قرارگاه تسهیل سفر زائران اربعین حسینی با حضور سردار " حسین اشتری " جانشین فرمانده ناجا، دکتر " مقتدایی " استاندار خوزستان، سردار " محمد رضا اسحاقی " فرمانده انتظامی استان خوزستان و سایر مقامات کشوری و لشکری در سالن جلسات ستاد فرماندهی استان خوزستان برگزار شد.

اشتری ضمن ابراز رضایت از مرتفع شدن اکثر مشکلات تردد زوار در پایانه های مرزی در روزهای گذشته گفت: بیشترین مشکل از سوی عراق می‌باشد که برای پذیرش این حجم بالای زائر با مشکلات عدیده مواجه شده که با رایزنی های انجام شده جمهوری اسلامی ایران سعی در یاری رساندن و برطرف کردن تمامی مشکلات زوار و همچنین افزایش ظرفیت پذیرش زائران داریم.

جانشین فرمانده ناجا در ادامه گفت: در صورتی که دولت عراق با سرعت بیشتری نسبت به ورود زوار اقدام کند، معطل شدن زائر به چند دقیقه کاهش می‌یابد.

وی افزود: نیروی انتظامی این آمادگی را دارد که با استفاده از تمام ظرفیت ها در حوزه های مختلف تا مراحل نهایی این امر و بازگشت زوار به شهرهای خود خدمات مناسب را ارائه نماید.

جانشین فرمانده ناجا در پایان از حضور حضرت آیت الله " موسوی جزایری " نماینده ولی فقیه در خوزستان در مرز ایران و پیگیری امور زوار تشکر وقدرانی کرد و گفت: حضور ایشان را باید مایه برکت استان دانست و از فضایل ایشان نهایت بهره را برد.

در ادامه مقتدایی استاندار خوزستان ضمن خوش آمدگویی به سردار اشتری و هئیت همراه به استان شهید پرور و حماسه ساز خوزستان گفت: بی شک ساماندهی و کنترل عبور زوار از مرز، امری بسیار بزرگ، حساس و طاقت فرساست که با مدیریت قوی و هوشمندانه، همانند بازدید مستمر کاروان های راهیان نور از استان به خوبی و با کیفیت قابل اجراست.

وی ادامه داد: خوزستان هرساله پذیرای جمعیتی بالغ بر ۵/۳ تا ۴ میلیون نفر در قالب کاروانهای راهیان نور می باشد که هر ساله در ارائه خدمات به زائران پیشرفت قابل توجهی را شاهد هستیم..

مقتدایی در پایان اضافه کرد: ضمن تشکر از سردار اسحاقی و سردار نظر پور در مدیریت و تسهیل عبور و مرور زوار باید به این مطلب باز هم اشاره کرد که این امر بسیار سنگین می باشد و استان ما انتظار خیل عظیم مشتاقان حسینی را نداشته و باعثغافلگیری عزیزان مستقر در نقاط مرزی ما شده اند.

اسحاقی در ادامه گفت: خوشبختانه امروز با کمترین ضعف ها نسبت به سال قبل در بحثایاب و ذهاب زوار اربعین حسینی پیش رفتیم.

وی بیان داشت: مرزی چزابه در سال گذشته فاقد پایانه کنونی بود، و امروز می بینیم که ۱۶ خروجی آماده به کار دارد و با یک حرکت انقلابی و جهشی، خدمات زیر یک دقیقه انجام می شود که این امر باعثشگفتی طرف عراقی شده است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به ازدحام بیش از حد زائرین در پایانه مرزی شلمچه گفت: به لطف پروردگار با تدابیر همه زحمتکشان در نیروی انتظامی، تاکنون حادثه ناگواری رخ نداده و به امید خدا بر آن هستیم که پایانه شلمچه را نیز با وضعیتی در خور شایسته مورد بهره‌برداری قرار دهیم.

اسحاقی در پایان از دکتر " مقتدایی " استاندار استان خوزستان که با پشتکار و عنایت خاص نسبت به امنیت و آسایش مردم زبان زد عام و خاص هستند تشکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز