خبرگزاری کار ایران

معاون تبلیغات عقیدتی سیاسی انتظامی کشور تشریح کرد:

برنامه‌های سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۹۵۱

معاون تبلیغات عقیدتی سازمان سیاسی انتظامی کشور، به تشریح برنامه‌های این سازمان در ایام سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) پرداخت.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد بهرامی، معاون تبلیغات و روابط‌عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور ضمن تشریح برنامه‌های این سازمان در ایام سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) گفت: امروز یکی از عرصه‌های مهم جهاد تبیین، تبیین شخصیت و اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) برای همگان به‌ویژه برای نسل جوان است.

وی افزود: حضرت امام خمینی (ره) احیاگر واقعی اسلام در قرن حاضر است. واقعا حضرت امام (ره) با انقلاب اسلامی به ایران و ایرانی بلکه به مسلمانان در جهان هویت و عزت بخشید. نسل جوان امروز ما دوران اسف‌بار و شرم‌آور قبل از انقلاب را درک نکرده است و این که چطور طاغوتیان و چپاولگران کشور را در اوج ذلت و حقارت و عقب‌ماندگی در همه زمینه‌ها سوق داده بودند؛ به طوری که مردم از کمترین و بدیهی‌ترین امکانات اولیه زندگی محروم بودند و منابع و ثروت‌های کشورها توسط استعمارگران به یغما برده می‌شد و ایران و ایرانی هیچ جایگاهی در سطح معادلات جهانی نداشت. این مسائل واقعیت‌هایی است که باید برای نسل جوان بازگو شود.

بهرامی گفت: به برکت مجاهدت و درایت و شجاعت حضرت امام خمینی (ره) و در سایه انقلاب اسلامی، ملت ایران به دستاوردهای معنوی و مادی بیشمار و خیره کننده‌ای دست پیدا کرد؛ به طوری که امروز کشور عزیز ما ایران از قدرتمندترین و پیشرفته‌ترین کشورها در همه زمینه‌های علمی، دفاعی، نظامی، پزشکی و حتی سیاسی و فرهنگی اقتصادی به شمار می‌آید.

معاون تبلیغات و روابط‌عمومی سازمان عقیدتی سیاسی فراجا ادامه داد: باید ابعاد شخصیت کم‌نظیر حضرت امام (ره) و آرا و اندیشه‌های ناب و انسان‌ساز ایشان برای نسل جوان روشنگری شود. خیلی از کشورها، آرزوی داشتن چنین رهبری الهی، حکیم، بصیر، هوشیار، شجاع و اندیشمند را داشتند و دارند که الحمدلله بعد از رحلت ایشان، راه و اندیشه و آرمان امام (ره) توسط خلف صالح  ایشان، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با قدرت و صلابت ادامه یافت. 

وی در پایان گفت: با هدف آشنایی نسل جوان انتظامی و خانواده‌های آنان با این نابغه قرن، برنامه‌های مختلفی در ایام ارتحال ملکوتی امام (ره) در همه یگان‌های انتظامی به اجرا در می‌آید که از جمله آن می‌توان به نشست‌های تخصصی تبیین اندیشه‌های امام(ره)، برگزاری مسابقه از وصیت‌نامه سیاسی الهی امام، پویش ختم قرآن، انتشار کتاب «شاخص انقلاب» اشاره‌ای به منظومه فکری حضرت امام(ره)، تولید محتواهای غنی و اثربخش از آرای و اندیشه‌های امام راحل و انتشار در بسترهای فضای مجازی انتظامی، فضاسازی محیطی معنوی و انقلابی یگان های انتظامی، انتشار نماهنگ فاخر «فراغ یار» در رسانه ملی، استانی و فضای مجازی، اعزام کارکنان و خانواده‌ها به مرقد مطهر و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، برپایی ایستگاه‌های صلواتی در سطح استان‌ها و شهرستان‌ها و موکب الحسین(ع) شهدای انتظامی در حرم مطهر امام عظیم الشأن(ره) از جمله برنامه‌های انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ایام ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز