خبرگزاری کار ایران

معاون تبلیغات سازمان عقیدتی سیاسی فراجا:

مشارکت حداکثری ملت در راهپیمایی روز قدس، تضمین‌کننده امنیت کشور و اقتدار جمهوری اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۷۳۰

معاون تبلیغات و روابط‌عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور گفت: مشارکت حداکثری ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس، تضمین‌کننده امنیت کشور و اقتدار جمهوری اسلامی است.

به گزارش ایلنا، سردار محمد بهرامی با بیان این که مشارکت حداکثری ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس، تضمین‌کننده امنیت کشور و اقتدار جمهوری اسلامی است، گفت: وعده الهی بر این است که قدس شریف به‌زودی آزاد خواهد شد و به آغوش اسلام باز خواهد گشت؛ چراکه حکومت‌هایی که ظلم کردند و خون ملت‌ها را به‌ناحق ریختند و خانه و کاشانه مردم را ویران نمودند، همه آنها نابود شدند. امروز نماد ظلم و جنایت در جهان، رژیم مستبد آمریکا و رژیم جعلی صهیونیست جنایتکار و کودک‌کش است.

وی افزود: ملت مسلمان ایران اسلامی از اول انقلاب با مشارکت میلیونی در همه راهپیمایی‌های روز قدس، همبستگی و حمایت همه‌جانبه خود را از ملت مظلوم و مقاوم فلسطین اعلام داشته‌اند؛ چراکه مشارکت حداکثری ملت در راهپیمایی روز جهانی قدس امنیت کشور، عزت و اقتدار جمهوری اسلامی را تضمین خواهد کرد.

معاون تبلیغات و روابط‌عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور تاکید کرد: به فضل الهی، امروز تمام ملت‌های آزادی‌خواه جهان، حامی و پشتیبان ملت قهرمان فلسطین هستند و رژیم صهیونیست هر روز به فروپاشی نزدیک می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های سازمان عقیدتی سیاسی فراجا برای روز جهانی قدس گفت: جهت زنده نگه داشتن آرمان قدس شریف، برنامه‌های متنوعی در سطح یگان‌های انتظامی اجرا می‌شود که در این میان فضاسازی محیطی یگان‌ها با بهره‌گیری از بیانات امامین انقلاب اسلامی درباره اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس، تهیه و تولید و انتشار کلیپ با موضوع روز قدس، تولید و انتشار نماهنگ فاخر «انّا قادمون: ما می‌آئیم» و پخش از رسانه ملی و استانی و یگان‌های انتظامی، تولید و انتشار محتوا با موضوع فلسطین و روز قدس در کانال‌های فضای مجازی، برگزاری جلسات و نشست‌های تبیینی با موضوع اهمیت روز جهانی قدس و آرمان فلسطین برای کارکنان و خانواده‌ها با استفاده از ظرفیت روحانیون و هادیان سیاسی از جمله برنامه‌های سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در جهت زنده نگه داشتن روز جهانی قدس است.

بهرامی در پایان تصریح کرد: کارکنان مومن و انقلابی انتظامی و خانواده‌های آنان همگام با ملت مسلمان و بصیر ایران اسلامی و همه ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه جهان، مشارکت چشمگیر و حداکثری در راهپیمایی روز جهانی قدس خواهند داشت و بار دیگر ندای مظلومیت مردم عزیز فلسطین را به گوش همه جهانیان خواهند رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز